اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 27 شهریور توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۰۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲ 18 September 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 27 شهریور ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.
بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 27 شهریور بشرح زیر است:

 

عاملان شرارت و ناامنی در آمل به دام افتادند

فرمانده انتظامی شهرستان " آمل" از دستگیری 7 نفر عاملان تیراندازی و ایجاد و شرارت و ناامنی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " نعمت الله آزادی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي وقوع چندین فقره تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط عده از از افراد شرور، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس امنیت عمومی و آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 7 نفر از عاملان این شرارت ها در این شهرستان شدند.

سرهنگ آزادی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگي با مرجع قضائي در عملیات هایی ضربتی متهمان در مخفیگاهشان دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه های آنان در مجموع 3 قبضه اسلحه شکاری،انواع سلاح سرد و مقادیر زیادی فشنگ کشف کردند.

آزادی همچنین اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی آمل در خاتمه به هنجار شکنان و افرادی که بخواهند امنیت مردم را خدشه دارکنند، هشدار داد: امنیت و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند به هر نحوی موجب سلب آسایش و آرامش مردم شوند، پلیس به شدت و برابر قانون با آنان برخورد خواهد کرد.


------------------------------------------------------------


دستگیری 2 اخلالگر نظم و امنیت عمومی در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری 2 اخلالگر نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدمحسن جعفری در تشریح این خبر، گفت: با هدف برقراری نظم و امنیت عمومی و ارتقا امنیت اجتماعی ، طرح مقابله با اراذل و اوباش در سطح شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: در اجرای این طرح ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی 2 نفر از افرادی که با ایجاد شرارت و ناامنی موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی و رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری با بیان این که این افراد در یک عملیات ضربتی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: بدون شک همکاری مردم با پلیس نقش موثری در برقراری نظم و امنیت جامعه دارد.

وی در خاتمه با بیان این که امنیت مردم خط قرمز پلیس است، به هنجار شکنان هشدار داد: پلیس در مواجهه با کسانی که بخواهند امنیت مردم را خدشه دار کنند برابر با قانون برخورد خواهد کرد و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.


-----------------------------------------------------------------------------------------


رسالت نيروي انتظامي، تامين نظم و امنيت است/پلیس نماد حاکمیت است

دادستان شهرستان جویبار، گفت: رسالت نيروي انتظامي، تامين نظم و امنيت است.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سید محمد قنبری با بیان این مطلب، گفت: با ياري خداوند و تلاش شبانه روزي فرمانده انتظامي و كاركنان اين فرماندهي امنيت خوب و مطلوبي در سطح شهرستان جویبار حاکم است.

دادستان شهرستان جویبار، احساس امنيت در سطح جامعه را بسيار لازم و ضروري دانست و افزود: رسالت نيروي انتظامي، تامين نظم و امنيت است و بحمدالله ما شاهد اين نظم و امنيت هستيم.

این مقام قضائی، حضور پليس مهربان و مقتدر را موجب قوت قلب شهروندان دانست و گفت: رفتار، گفتار و حركات پليس به طور شبانه روز زير نظر شهروندان است و پليس را نماد و الگوی حاكميت در كشور مي دانند .

وی با بیان اینکه نيروي انتظامي در همه عرصه ها به خصوص در وقوع بحران ها برقراري نظم و امنيت را به بهترين نحو انجام مي دهدريال افزود، مجموعه قضائی شهرستان نیز در کنار پلیس آمادگی کامل دارد، برای ایجاد نظم و امنیت با توجه به شرایط حساس کنونی گام بردارد.

قنبری اظهار کرد: نيروي انتظامي با اجرای طرح دستگیری اراذل و اوباش، نظم و امنيت را به بهترين نحو برقرار كرده است. وی افزود: همه مردم قدردان ايثارگري عزیزانی هستند كه در لباس مقدس نیروی انتظامی به آن ها خدمت مي كنند و ما نیز به نوبه خود از خداوند منان توفیق روزافزون این عزیزان را خواستاریم.


-------------------------------------------------------------------------------


امنيت زير ساخت مهم اقتصاد مقاومتي است

فرماندار شهرستان جویبار، گفت: امنيت زير ساخت مهم دستيابي به اهداف اقتصاد مقاومتي و دستيابي به توسعه اقتصادي است.

"علی اسد" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ضمن تسليت ماه محرم الحرام،گفت: با توجه به لزوم سهيم بودن مردم در امر تامين امنيت، مردم بايد قدر دان ز

masoud pashna, [۱۸.۰۹.۲۰ ۱۳:۴۵]
حمات بي منت پليس باشند چون بدون برقراري امنيت زندگي به راحتي ميسر نخواهد بود.

وی امنيت امروز ايران اسلامي را بي نظير خواند و بيان داشت: اين امنيت و آرامش را بي ترديد مدیون هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و خون شهيدان، وحدت مردم و تلاش هاي بي وقفه و شبانه روزي نيروي انتظامي هستيم.

وی امنيت را زير ساخت مهم دستيابي به اهداف اقتصاد مقاومتي و دستيابي به توسعه اقتصادي دانست و تصريح كرد: امنیت موجب رشد و رونق فعالیت های اقتصادی می شود و حاصل آن نیز آبادانی کشور را فراهم می کند.

اسده ضمن تقدير از تلاش شبانه روزي نیروی انتظامی شهرستان در اجرای طرح دستگیری اراذل اوباش، گفت: امنيت جامعه مرهون هوشياري و توانمندي سبز پوشان نيروي انتظامي است و هميشه بايد قدردان اين زحمات باشيم.

وي خاطر نشان کرد: خدمت صادقانه به مردم افتخار بزرگي است كه بايستي به شايستگي و در خور مردم غيرتمند ايران اسلامي توسط دولتمردان صورت پذيرد.

فرماندار جویبار اظهار داشت: برخورد با معضلات اجتماعي توسط دستگاه هاي اجرايي و در راس آنها نيروي انتظامي از مهمترين اقدامات در راستاي کاهش آسيب هاي پيش رو در جامعه است که در این شهرستان به خوبی انجام می شود.


-----------------------------------------------------------------------


آزاد سازی 12 هکتار از اراضی کشاورزی در ساری

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از آزاد سازی 12 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان از چنگ زمین خواران خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"سیدموسی حسینی" در تشریح این خبر، اظهار داشت: به منظور حفظ اراضی ملی در راستای حمایت از بخش کشاورزی، طرح جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان ساری به اجرا در آمد .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی 6 مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی شامل دیوار کشی و بناهای نیمه کاره در اراضی ملی و زمین های کشاورزی این شهرستان را شناسایی کردند .

سرهنگ حسینی در ادامه اظهار داشت: با همکاری دادستان شهرستان ساری و کارشناسان اداره جهاد کشاورزی در عملیاتی ضربتی واحدهای ساختمانی ایجاد شده در این زمین ها تخریب شد.

وی با بیان این که با اجرای این طرح بیش از 12 هکتار از اراضی کشاورزی در بخش فرح آباد ساری آزادسازی و در اختیار بخش کشاورزی و زراعی قرار گرفت در خاتمه از شهروندان خواست: قبل از خرید هرگونه زمین و باغ و یا احداث بنا در آن نسبت به دریافت استعلام مربوطه از مراجع ذی صلاح اقدام کنند.


-----------------------------------------------------------


کشف 2 تن چوب قاچاق در میاندورود

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف 2تن چوب آلات جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی داداش تبار در تشریح این خبر، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فراورده های طبیعی و به منظور حفظ منابع خدادادی، ماموران یگان امداد این فرماندهی به یک خودروی نیسان حین تردد در یکی از مناطق جنگلی این شهرستان مشکوک شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، افزود: ماموران با توقیف خودروی مورد نظر در بازرسی از آن 2تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

وی در ادامه، اظهار داشت: چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ داداش تبار در پايان با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.


-------------------------------------------------------------------


دستگيري معتادان متجاهر در سوادکوه شمالی

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و دستگیری 19 معتاد پرخطر در اين شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"حمیدرضا فرهودی" در این باره، گفت: به منظور ارتقاء امنيت اجتماعي و جلب رضايت عمومي، طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در سطح شهرستان سوادکوه شمالی به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، تصریح کرد: در اجراي اين طرح که در نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان به اجرا درآمد، 19 معتاد متجاهر دستگیر و به مراکز درمانی و ترک اعتیاد معرفی شدند .

سرهنگ فرهودی با قدردانی از همکاري صميمانه مردم با پلیس، گفت: شهروندان مي‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر، مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام كنند.


------------------------------------------------------------------------------


کشف 18 فقره سرقت

masoud pashna, [۱۸.۰۹.۲۰ ۱۳:۴۵]
در طرح ارتقا امنیت اجتماعی فریدونکنار

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 18فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن هاشم پور" در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی،سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، افزود: در اجرای این طرح ماموران با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 14 نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شدند .

سرهنگ هاشم پور از توقیف 18 خودرو و 21دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرا این طرح خبر داد و اظهار داشت : کشف 18فقره سرقت اماکن خصوصی، منزل و اموال داخل خودرو از دیگر موفقیت های اجرای این طرح بوده است .

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار در خاتمه از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.


----------------------------------------------------------------------------


توقیف خودرو و موتورسیکلت های متخلف در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از توقیف 52 خودرو و موتورسیکلت در اجرای طرح برخورد با رانندگان خودروها و موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدمحسن جعفری در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد، طرح برخورد با رانندگان و موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: در اجرای این طرح، 52 خودرو و موتورسیکلت به دلیل ارتکاب تخلفات حادثه ساز، رانندگی بدون گواهینامه، تخطی از مقررات و مزاحمت برای نوامیس مردم توقیف شد.

سرهنگ جعفری، خاطرنشان کرد: رانندگان و راکبان این خودرو و موتورسیکلت ها نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان این که برقراری نظم، امنیت و آسایش عمومی از مهمترین ماموریت های نیروی انتظامی است، از مردم خواست: در حفظ نظم و امنیت عمومی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار