در گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم الدحیل از شارجه امارات ۴ بر دو شکست خورد تا وضعیت رقابت این گروه از حساسیت بیشتری برخوردار شود.
کد خبر: ۹۰۰۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰ 18 September 2020

در گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم الدحیل از شارجه امارات ۴ بر دو شکست خورد تا وضعیت رقابت این گروه از حساسیت بیشتری برخوردار شود.

به گزارش ایسنا، در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه C، دو تیم شارجه امارات و الدحیل قطر به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۴ بر ۲ تیم اماراتی به پایان رسید. در این بازی رامین رضاییان ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و همچنین مهدی بن عطیه در دقیقه ۵۹ از زمین مسابقه اخراج شد. با شکست الدحیل، وضعیت گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حساس‌تر شد.

التعاون عربستان در حال حاضر با ۶ امتیاز در صدر جدول این گروه قرار دارد و الدحیل با ۶ امتیاز و با توجه به امتیاز بازی رودرو، در رده دوم قرار دارد. شارجه امارات با ۴ امتیاز در رده سوم ایستاد و تیم پرسپولیس نیز با ۴ امتیاز در قعر جدول قرار دارد و شاگردان یحیی گل محمدی با پیروزی در بازی پیش روی خود می‌توانند راه صعود را برای خود هموار تر کنند.

اما در گروه D این رقابت‌ها، السد قطر با ۴ گل العین امارات را شکست داد و به صدر جدول صعود کرد. بغداد بونجناح با دو گل و اکرم عفیف و تاباتا هر کدام با یک گل،‌ این پیروزی را برای شاگردان ژاوی به ارمغان آوردند. با پیروزی السد و صدرنشینی این تیم در این گروه با ۸ امتیاز، کار سپاهان برای صعود به مرحله حذفی سخت‌تر می‌شود. شاگردان محرم نویدکیا با ۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند و امشب (جمعه) با النصر عربستانی دیدار دارد که با ۷ امتیاز دوم جدول است.

برچسب ها: شکست الدحیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار