مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: توصیه من به بازیکنی که بر سر استقلال منت می‌گذارد همین است؛ آقای کریمی همین امروز از استقلال برو!
کد خبر: ۹۰۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶ 18 September 2020

مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: توصیه من به بازیکنی که بر سر استقلال منت می‌گذارد همین است؛ آقای کریمی همین امروز از استقلال برو!

به گزارش فارس، ادموند اختر ضمن انتقاد از روند نقل و انتقالات بازیکنان استقلال گفت: استقلال در نقل و انتقالات بازنده بود و فقط بازیکنان خود را به جز کریمی حفظ کرد. این را هم بگویم علی کریمی در اندازه‌ای نیست که استقلال بخواهد نازش را بکشد و برای تمدید کردن شرط بگذارد. از شما سوال می‌کنم آیا تا به حال دیده اید بازیکنی از استقلال جدا شود و بهتر از او به این تیم نیاید؟ بروید ببینید چه بازیکنانی در استقلال بازی کرده اند. استقلال آنقدر بزرگ است که ما بازیکنان برابر اسم این باشگاه هیچ چیزی نیستیم. شما به عقبه استقلال نگاه کنید، بازیکنانی در استقلال حضور داشتند که علی کریمی با عکس آن‌ها بازی می‌کرد.
پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: توصیه من به بازیکنی که بر سر استقلال منت می‌گذارد همین است؛ آقای کریمی همین امروز از استقلال برو! اینکه یک عده در فضای مجازی ناز بازیکن را می‌کشند، حرف مردم نیست. متاسفانه هواداران فوتبال شده اند طرفدار ۱۵ ساله فضای مجازی، اما اینگونه نیست. چرا نمی‌گوییم آقای کریمی تو را به خدا در استقلال بمان! از استخوان خرد کرده‌ها و آن‌هایی که تجربه دارند بپرسید، آیا استقلال باید ناز بازیکن را بکشد؟

وی ادامه داد: آقای کریمی همین امروز برو؛ آن هم با دلار ۲۷ هزار تومانی. عمر یک فوتبالیست خیلی کم است. برو پولت را از خارج از ایران بگیر، ولی منت سر استقلال نگذار. اگر برای استقلال بازی کردی، پولش را گرفتی؛ حتی بیشتر از حقت. اگر مدیریت ترس نداشت و بازوان قوی برای خودش انتخاب می‌کرد، بازیکن هرگز برای این تیم ناز نمی‌کرد.

اختر تاکید کرد: مدیریت استقلال اگر امثال حسن روشن، علی جباری و ۴ بزرگتر را روبروی کریمی می‌نشاند، جرات نمی‌کرد با احساس هوادار بازی کند. فکر می‌کنید اگر کریمی به روشن بگوید من فلان رقم را بخواهم، حسن روشن به آن بزرگی چه حرفی به بازیکن می‌زند؟ روشن به بازیکن امروزی می‌گوید این چیز‌هایی که برای تو آرزو است برای ما خاطره است.

وی ادامه داد: اگر کریمی از قطر پیشنهاد دارد، یک دقیقه هم معطل نکند. همین مهدی ترابی پیشنهاد داشت و قبل از اینکه حرفی به کسی بزند، بلافاصله رفت. نه مثل کریمی که امروز می‌گوید می‌آیم، فردا می‌گوید اول بدهی‌های قبلی را تسویه کنید تا من بنشینم با شما صحبت کنم یا مثلا شنیده ام گفته باید بیشتر فکر کنم. تیمی که ۳۰ میلیون هوادار دارد بازیکن نباید برای آن فکر کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار