سخنگوی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران گفت: پیشرفت رشته مچ‌اندازی در مازندران در ۳ سال گذشته به حدی بوده است که امروز از این استان به عنوان قطب مچ‌اندازی کشور یاد می‌شود، این رشته در کشور به نوعی در تسخیر بانوان مازندرانی است.
کد خبر: ۹۰۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ 19 September 2020

خضراله‌ رضایی در گفت‌ وگو با ایسنا اظهارکرد: ژنتیک عالی ورزشکاران مازنی و دستان قدرت‌مندی که از آن سود می‌برند سبب شده است از سه سال پیش کار رشد رشته مچ اندازی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: امروز با افتخار باید اعلام کرد که استان مازندران از حیث داشتن مربی، داور، قهرمان وغیره در سطح کشور بیشترین‌ها را در اختیار دارد که این‌ها در رشد هر چه بیشتر این رشته در استان تأثیر بسیار زیادی داشته است.

سخنگوی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران با بیان اینکه پیشرفت رشته مچ‌اندازی در مازندران در ۳ سال گذشته به حدی بوده است که امروز از این استان به عنوان قطب مچ‌اندازی کشور یاد می‌شود،تصریح کرد: این رشته در کشور به نوعی در تسخیر بانوان مازندرانی است.

رضایی با اشاره به قهرمانی بانوان مچ انداز مازندرانی در رقابت‌های قهرمانی کشور در شهرهای ارومیه، رشت و کرمانشاه خاطرنشان کرد: در هر سه مسابقات که در سطح قهرمانی کشور انجام شد، مچ‌اندازان مازنی در تمامی رده‌های سنی با شایستگی به عناوین قهرمانی دست یافتند که بیش از این برای آنها در حکم یک آرزوی دست نیافتنی بود.

وی نقش بسیار مؤثر محمدرضا ابوالقاسمی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام مازندران در پیشرفت این رشته مهیج ورزشی بسیار مهم و کلیدی دانست و بیان کرد: برگزاری کلاس‌های مربی‌گری، داوری، توجیهی و همچنین برگزاری رقابت‌های مختلف از جمله مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی کشور در رامسر از جمله کارهای مهمی بود که سبب شد مچ اندازان استان توانایی قهرمان شدن را در خود بپرورانند.

سخنگوی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران گفت: تصمیم بر این بود تا همایشی بزرگ برای تجلیل از قهرمانان، مربیان، داوران، مچ‌اندازان مازندرانی برگزار شود اما متاسفانه شیوع بیماری کرونا در سطح کشور مانع از برگزاری آن شد اما این امید را داریم که در یک فرصت مناسب این اتفاق خوب برای مچ‌اندازان استان رقم بخورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار