هافیک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازی در خارج از ایران را مناسب‌تر می‌دانم.
کد خبر: ۹۰۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹ 19 September 2020

هافیک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازی در خارج از ایران را مناسب‌تر می‌دانم.

شبکه لحظه ، علی کریمی، هافیک تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: پیشنهادهای خوبی به خصوص از باشگاه‌های قطری دریافت کرده‌ام. چند باشگاه ترکیه‌ای نیز تماس‌هایی داشته‌اند. در لیگ ترکیه هم تیم‌ها و بازیکنان خوبی وجود دارند. ستاره‌های نامداری در سوپرلیگ ترکیه بازی می‌کنند. با توجه به اینکه ترکیه از بسیاری جهات به ایران شبیه است، بازی کردن در این لیگ می‌تواند یک گزینه باشد. در ترکیه، ایرانی‌های زیادی زندگی می‌کنند و فکر نمی‌کنم در صورت بازی در سوپرلیگ ترکیه، احساس غریبه بودن به من دست دهد. شنیدم که چند باشگاه ترکیه‌ای نسبت به جذب من علاقه‌مند هستند که با مدیر برنامه‌هایم در تماس هستند. هنوز اما چیزی قطعی نشده است.
شرایط انتقال مهیا، با مجید حسینی تماس می گیرم

من و مجید حسینی در تیم ملی همبازی هستیم و شناخت خوبی از او دارم. پوشیدن پیراهن تیمی که حسینی در آن عضویت دارد، کار مرا راحت‌تر می‌کند اما تا به این لحظه با مجید صحبتی در این خصوص نکرده‌ام. اگر شرایط انتقال مهیا و پیشرفتی در این باره حاصل شود با مجید تماس خواهم گرفت.
هواداران استقلال خواهان ماندن من در این تیم هستند اما من هم اهدافی در سر دارم. می‌خواهم برای دومین بار بازی در خارج از ایران را امتحان کنم. بازی در خارج از ایران را مناسب‌تر می‌بینم. زمانی که در لیگ کرواسی بازی می‌کردم، نتوانستم خودم را نشان دهم. در آن زمان جوان‌تر بودم و مصدومیت‌هایی داشتم که همین باعث شد تا نتوانم توانایی‌هایم را به معرض نمایش بگذارم. حالا اما باتجربه‌تر و بازیکن تیم ملی هستم که این برایم خیلی مهم است. به هر تیمی که بروم صد درصد توانم را برای آن تیم به کار خواهم بست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار