مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی و عدم توانایی خیرین به تنهایی در ساخت مدارس و همچنین نیاز بسیار بیشتر در امر مدرسه سازی پویش آجر به آجر در حال انجام است تا هر کس به اندازه حتی یک آجر ، در امر مدرسه‌سازی مشارکت داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲ 19 September 2020

به گزارش تابناک مازندران از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ قربانعلی شیرزاد که به جهت پیگیری پروژه‌های در حال ساخت در منطقه بندپی شرقی حضور یافت، گفت: انجام دقیق و نظارت بر اجرای پروژه ها ما را در رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده، که مهم‌ترین آنها ایجاد فضای آموزشی مناسب برای دانش‌آموزان است،هدایت خواهد کرد.

وی با اعلام ادامه روند ساخت و ساز پروژه های پیشین،تصریح کرد: با توجه به نیاز به مدارس در روستاهای شهرستان بندپی شرقی، سه پروژه دبیرستان قدسیه، مدرسه روستای خرطوسی و مدرسه ابتدایی روستای شمیون در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران با اشاره به اینکه در طی سال های اخیر ۷۰ تا ۸۰ درصد ظرفیت سازمان نوسازی مدارس صرف تکمیل پروژه های نیمه کاره شده است، خاطرنشان کرد: علی رغم کارهای صورت گرفته در سالیان اخیر، معتقدیم باید بیشتر تلاش کرد تا بتوان کمی ها و کاستی ها را در این زمینه در کمترین زمان ممکن جبران کرد.

وی افزود: در همه دولت‌های سابق اقدامات فراوانی برای رفع محرومیت در حوزه آموزش و پرورش به ویژه از سوی نوسازی انجام شده است که متاسفانه به دلیل ضعف ساختاری در ارائه اطلاعات مناسب به مخاطبین، این اقدامات مورد بی مهری قرار گرفته است.

شیرزاد با اشاره به مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی، اظهار کرد: علی رغم حضور ۱۸۰۰ خیّر مدرسه ساز در استان، با این حال این تعداد جوابگوی نیازهای این استان پرجمعیت نیست و باید بیشتر در این زمینه تلاش کرد.

وی با اشاره به پویش آجر به آجر، افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی و عدم توانایی خیرین به تنهایی در ساخت مدارس و همچنین نیاز بسیار بیشتر در امر مدرسه سازی این پویش در حال انجام است تا هر کس به اندازه حتی یک آجر ، در امر مدرسه‌سازی مشارکت داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار