اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 29 شهریور توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۰۱۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱ 19 September 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 29 شهریور ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.
بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 29 شهریور بشرح زیر است:

 

امنیت پایه و اساس توسعه جامعه//تاکید بر برخورد جدی با مخلان امنیت

نماینده ولی فقیه در استان مازندران، امنیت را پایه و اساس توسعه جامعه برشمرد و بر برخورد جدی پلیس و دستگاه متولی امنیت با مخلان امنیت تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: یکی از نیازمندی های مهم هر جامعه ای امنیت است و یکی از تهدیدهای هرجامعه ای عناصر مخل در حوزه های امنیت، سلامت و یا اقتصاد هستند .

نماینده ولی فقیه در استان مازندران، مقابله با عناصر مخل امنیت را از وظایف مسئولان هرجامعه ای برشمرد و تصریح کرد: با مخلان در حوزه های سلامت و امنیت مردم باید برخوردی جدی صورت گیرد چون این مسئله یک مسئله انسانی و حقوق شهروندی است.

آیت الله محمدی امنیت را پایه توسعه جامعه برشمرد و اظهار داشت: امنیت پایه و اساس توسعه اقتصادی، عمران و آبادانی است و امنیت با آرامش، آسایش، توسعه و پیشرفت انسان در ارتباط است که برقراری آن رضایت الهی را در پی دارد.

محمدی لائینی ، خاطرنشان کرد: کسانی که در امنیت جامعه اخلال ایجاد می کنند، بدترین آسیب ها را به مردم وارد کرده و تهدید بزرگی برای جامعه به شمار می روند و آن طیفی که به آنان اراذل و اوباش گفته می شود نیز مصداق همین مساله هستند .

امام جمعه شهرستان ساری با بیان این همه مسئولان در وظیفه برقراری امنیت باید نقش خود را ایفاکنند، بیان داشت: نیروی انتظامی تاکنون گام های خوبی را در این زمینه برداشته است و الان هم با عزمی بهتر و انگیزه ای بیشتر در این مسیر گام برداشته که شایسته قدردانی است.

وی در ادامه اذعان داشت: وجود افرادی به نام اراذل و اوباش به عوض این که به عنوان افرادی عزتمند در خدمت فرهنگ جامعه باشند امروز با چاقو و قمه به جان مردم می افتند زیبنده جامعه فرهنگی و ایرانی نیست و امیدواریم که این افراد نیز سرعقل بیایند.

آیت الله محمدی با بیان این که اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت مردم باید بدانند که این راه عاقبتی جز پشیمانی، زندان و قصاص ندارد، اظهار داشت: این افراد نه تنها زندگی مردم را با مشکل مواجه می سازند بلکه آخرت خود را هم از بین می برند.

محمدی لائینی با توصیه افرادی که تاکنون با اخلال در نظم عمومی نارضایتی مردم را برای خود رقم زده اند بر انتخاب راه صلح، دوستی ، کمک و خدمت به هم نوع، ابراز امیدواری کرد: این افراد نیز در مسیر خدمت به مردم قرار گیرند تا اقدام موثر آنان بتواند جبران کارهای نادرست قبلی آنان شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در خاتمه با بیان این که انتظارمان از نیروی انتظامی و مسئولان متولی امنیت این است که به صورت جدی وارد این مسئله شوند، بر برخورد بدون ملاحظه، توصیه پذیری و در نظر گرفتن عدالت اجتماعی در این زمینه تاکید کرد.


----------------------------------------------------------


دریای مازندران در روز گذشته 3 قربانی گرفت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از وقوع 3 حادثه غریق طی روز گذشته در سواحل استان خبر داد.

سرهنگ سیدجعفر ساداتی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: افزایش حجم حضور مسافر در سواحل دریا در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی نیازمند آن است تا همه افرادی که دریا و سایر نقاط گردشگری استان که در مسیر رودخانه ها واقع شده اند توجه بیشتری در این زمنیه زمینه داشته باشند تا بتوانند با خاطراتی خوش به موطن اصلی خود بازگردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به مواهب خدادی استان مازندران، تصریح کرد: دریا علیرغم جذابیت هایش همواره می تواند موجب بروز خطرات جبران ناپذیر برای کسانی شود که بدون توجه به هشدارهای ماموران پلیس و ناجیان غریق خود را به آن می سپارند.

ساداتی از مرگ 3 نفر از هموطنان در دریای مازندران در روز گذشته خبر داد و اظهار داشت: ساعت 10 و 43 دقیقه روز گذشده در پی در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر حلادثه غریق در ساحل محود آباد بلافاصله ماموران کلانتری 11 آن شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه، افزود: در این حادثه فردی 36 ساله که به همراه سه نفر از دوستانش برای شنا به دریا رفته بود با توجه به مواج بودن دریا، نامبرده به دلیل عدم آشنایی آشنایی به فنون شنا در دریا غرق شد.

وی از غرق شدن فردی در ساحل شهرستان نوشهر خبرداد و بیان داشت: در این حادثه که ساعت 6 عصر روز گذشته به وقوع پیوست، فردی 27 ساله اهل تهران که برای شنا به دریا رفته بود به دلیل مواج بودن دریا و آشنا نبودن نامبرده به فنون شنا در دریا غرق شد .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، از حادثه غریق دیگری در شهرستان تنکابن

masoud pashna, [۱۹.۰۹.۲۰ ۲۳:۵۰]
نیز خبر داد و افزود: در این حادثه نیز نوجوان 14 ساله اهل تهران کخ در حال شنا در ساحل نشتارود این شهرستان بوده به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا در دریا غرق شد و جان باخت.

سرهنگ ساداتی با توصیه مسافرانی که استان مازندران را مقصد سفر خود انتخاب کرده بودند به مدیریت بازگشت از سفر و احساس مسئولیت در برابر حفظ سلامت همراهان خود، افزود: توجه به هشدارهای ماموران پلیس و نهادهای امدادی و خدماتی از مهمترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.


-----------------------------------------------------------


انهدام باند سارقان در کلاردشت

فرمانده انتظامی شهرسان کلاردشت از دستگیری اعضای یک باند سرقت منزل و کشف میلیاردی جواهرات سرقتی از متهمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " قاسم عزیزی" اظهار داشت : در پي سرقت طلا و جواهرات از منزلی در شهرستان کلاردشت، موضوع در دستور كار پليس آگاهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی متهمان را که با تشکیل باندی 5 نفره اقدام به این سرقت کرده بودند را شناسایی کردند.

سرهنگ عزیزی، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی در عملیاتی ضربتی متهمان و یک مالخر اموال سرقتی که با آنان همکاری می کرد در مخفیگاهشان دستگیر شدند .

عزیزی با اشاره به کشف اموال سرقتی به ارزشی بالغ بر10 میلیارد ریال از متهمان به شهروندان توصیه کرد: از نگهداري طلاجات و وجه نقد به اندازه بیشتر از حد مورد نیاز در منزل اجتناب کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طريق تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.#


--------------------------------------------------------------


توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی،از توقيف خودروی نیسان حامل 3 تن چوب جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ"حمیدرضا فرهودی"درتشريح اين خبر،گفت: در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا و فراوردهای جنگلی، ماموران انتظامي اين فرماندهي حين کنترل خودروهاي عبوري به یک خودروی نیسان حامل چوب مظنون شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی، افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو 3 تن چوب آلات جنگلی غیر مجاز که از جنگل های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ فرهودی، تصریح کرد:در این راستا 2 نفر از سرنشینان این خودرو نیز دستگیر و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی از عزم پليس براي برخورد با پديده قاچاق کالا خبر داد و به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.


----------------------------------------------------------------------


تاکید بر برخورد قاطع ومقتدرانه پلیس با هنجار شکنان

معاون فرماندار شهرستان چالوس با بر برخورد فاطع ومقتدرانه پلیس با هنجار شکنان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،محمد محمدی فیروز اظهار داشت: عده ای افراد از روی عدم آگاهی متاثر از فضای مجازی و عدم حاکم نبودن مباحث فرهنگی و اجتماعی و ریشه ای در خانواده اقدام به رفتارهای هنجار شکنانه در جامعه می کنند.

معاون فرماندار شهرستان چالوس، تصریح کرد: با توجه به شرایط جامعه و برای بالا بردن ضریب امنیت و احساس امنیت از سوی شهروندان می طلبد از سوی پلیس برخورد فاطع ومقتدرانه ای با این گونه افرادی که موجب تشویش اذهان عمومی می شوند انجام گیرد.

وی همچنین با تاکید بر اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه در این راستا از سوی مراکز علمی و نهادهای فرهنگی، اظهار داشت: از سوی نهادهای فرهنگی و اجتماعی برای حل اصلاح و تربیت این افراد وسوق دادن آن ها بسوی یک زندگی عادی شرافتمندانه باید گام های اساسی برداشته شود.


--------------------------------------------------------------


دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری 3 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین زارع" در تشریح این خبر، گفت:در پی وقوع نزاع و درگیری و شرارت در سطح شهرستان نکا ،طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، افزود: در اجرای این طرح ماموران با بررسی های همه جانبه و اقدامات پلیسی 3نفر از افرادی که با ایجاد شرارت و ناامنی موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی و رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند را شناسایی کردند.

سرهنگ "زارع" تصزیح کرد: این افراد در یک عملیات ضربتی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ زارع در خاتمه خاطر نشان کرد: پلیس با کسانی که ق

masoud pashna, [۱۹.۰۹.۲۰ ۲۳:۵۰]
صد ایجاد مزاحمت برای شهروندان را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهد کرد.


-----------------------------------------------------------------------


انهدام باند سارقان محتویات داخل خودرودر بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری باند سارقان حرفه ای محتویات داخل خودرو با 15 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان بهشهر، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداراه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی بهشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند 4 نفره سرقت در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی، خاطرنشان کرد: متهمان که دارای سابقه سرقت نیز بوده اند پس از هماهنگی های قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند .

عنایتی اظهار داشت: این افراد در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 15 فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.

وی، اظهار داشت : متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در پایان به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده افراد ناشناس در محدوده محل سکونت خود مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.


-----------------------------------------------------------------


پلمب 24 واحد صنفي متخلف در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از پلمب 24 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدمحسن جعفری در تشریح این خبر،گفت: به منظور جلوگیری از تخلفات صنفی و پیشگیری از بیماری کرونا، طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی از جمله واحدهای صنفی سلامت محور در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از بازرها، مراکز تجاری و واحد صنفی این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ جعفری افزود: در این طرح 24 واحد صنفی به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی پلمب شد.

فرمانده انتظامی بابل از تداوم و استمرار اقدامات كنترلي و طرح های نظارتي در این شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.


------------------------------------------------------------------


شاخه خشکیده//قربانیان زمانه - قمست یازدهم

طرد شدن و احساس طرد از سوی والدین برای کودکان می تواند بسیار عذاب آور باشد، احساس طرد رویدادی است که حتی در بزرگسالی نیز برای افراد عذاب آورد می باشد....

بچه ها بویژه نوزاد در میان دختران و زنان روستا دست به دست می شدند، همه با کنجکاوی بچه ها را نگاه می کردند و آنها را مورد ناز و نوازش قرار می دادند.

کدخدا به پیشنهاد دخترانش فکر می کرد، بدجوری هم تو فکر رفته بود، همه اطرافیان منتظر بودند تا ببینند که کدخدا چه تصمیمی می گیرد، کدخدا می دانست که تصمیم مهمی را باید بگیرد.

بالاخره از طرفی به نظر می رسید بچه ها بی سرپرست بوده و والدین و یا اطرافینشان با استفاده از تاریکی شب آنها را در مسجد رها کرده و پی کار و زندگی خودشان رفته باشند، از سویی دیگر این احتمال را هم می داد که شاید روزی والدین بچه پیدا شده و ادعای حق و حقوق نمایند.

بالاخره کدخدا در پی اسرار پیاپی دخترانش پذیرفت تا سرپرستی نوزاد را برعهده بگیرد، همسر و دختران کدخدا از شنیدن این جمله که "پسر کوچیکه رو ما می بریم خونه" بی نهایت خوشحال شدند.

آنها بچه را در آغوش گرفته و درحالی که وی را مورد ناز و نوازش قرار می داده و می بوسیدند، از این که بعد از سال های سال صاحب برادر شده اند، خوشحال بودند.

کدخدا به اهالی گفت که این بچه ها اگر والدین درست و حسابی داشتند به هیچ وجه اینجا تو مسجد رها نمی شدند، وی سپس دست کودک سه ساله را گرفت و درحالی که بچه از ترس همچنان ساکت بود،روبه اهالی گفت: با این یکی چیکار کنیم؟

رمضان و همسرش حدقه خانم ده سالی می شد که ازدواج کرده ولی صاحب فرزند نشده بودند، کدخدا رمضان را صدا زد و گفت رمضان بیا برادر.

رمضان با قد کوتاه و جسم لاغرش سریع روبروی کدخدا ایستاد و با دستی بر روی سینه عرض ادب کرد و گفت:بفرما کدخدا،در خدمتم.

کدخدا: رمضان حدقه خانم و شما دوسالی است که با هم ازدواج کردین ولی هنوز متاسفانه صاحب فرزند نشدید می خواین این بچه را شما بزرگش کنید.

رمضان کمی خجالت کشید و سرش را بر زمین انداخت،اما کدخدا ادامه داد : رمضان برو با خانمت صحبت کن و ببین از این پسر بینوا نگهداری می کنه یا نه؟

رمض

masoud pashna, [۱۹.۰۹.۲۰ ۲۳:۵۰]
ان سرش را برگرداند و همسرش که در گوشه ای از مسجد مشغول نگاه کردن به نوزاد و پچ پچ با بقیه خانم ها بود،را صدا زد،حدقه وقتی رمضان را در مقابل کدخدا دید با شنیدن صدای وی سریع جلو رفت و سلام کرد،وی وقتی با پیشنهاد کدخدا مواجه شد با خوشحالی پذیرفت تا سرپرستی محمد را برعهده بگیرد.

با تحویل فرزند شیرخواره به خانواده کدخدا و پسر بزرگتر به رمضان و حدقه داستان در مسجد پایان یافت،اهالی محل که همچنان شگفت زده از اتفاقاتی که شب قبل در مسجد محلشان رخ داده و تا صبح آن روز ادامه داشت،در حالی که در این مورد با هم صحبت می کردند، آرام آرام از مسجد خارج شدند.

حدقه و رمضان مثل همسر و دختران کدخدا هرچند از اتفاقات اخیر خیلی متعجب و شگفت زده بودند،اما خوشحال و خندان با بچه ها از مسجد خارج شدند.آنها از اینکه خداوند اینگونه به آنها بخشش و عنایت خود نسبت به آنها عنایت نموده بود،چنان خوشحال بودند که دو نفری خیلی سریع و خوشحال باهم دستان محمد را گرفته وبه اتفاق دیگران از در خروجی مسجد بیرون رفتند.

کمی جلوتر محمد کمی لجبازی اش گرفته بود، ظاهرا ترسیده بود، با افراد ناشناس دم خور نبود، کودک در حالی که گریه می کرد نگاه چشمانش را به هر طرف می انداخت و انگار دنبال کسی بود،نه با محیط آشنا بود و نه کسی را از میان آن همه آدم می شناخت.

در آن لحظه شاید سراغی از پدرش را می گرفت که وی و تنها برادرش را از نعمت وجود مادر محروم کرده و در آن وضعیت قرار داده بود.

حدقه خانم با دیدن لجبازی محمد و گریه او از مغازه کوچکی که کنار مسجد داشت خوراکی ای خریده و به وی داد، محمد که تا آنروز چنین چیزی را ندیده بود بویژه وقتی حدقه تکه ای از آنرا در دهانش قرار داد سخت مشغول خوردن شده و گریه را فراموش کرد.

حدقه وقتی محمد را مشغول خوردن دید وی را بر دوش خود با چادرش بسته و با شوق زیاد و با حسی توام با احساس مادرانه اش به اتفاق همسرش به سمت منزل که حدود 500 متری مسجد بود،رفت.

***

نظر کارشناس:

احساس طرد شدگی یکی از بدترین احساساتی است که در پی بی توجهی،بی احترامی، توهین و خشونت علیه فرزندان از سوی والدین به آنها دست می دهد،کودکانی که احساس طرد شدگی به آنها دست می دهد تا سالهای سال با نوعی نوشخوار فکری مواجه شده که باعث آزار روحی و روانی آنها خواهد بود.

این درگیری های درونی ناشی از طرد شدن از سوی والدین باعث ایجاد نوعی تعارض در فرد شده و فرد را مدام بر سر دوراهی قرار می دهد،دوراهی ناشی از عشق و علاقه به والدین و چرایی های ناشی از طرد شدن از سوی آنها باعث آزار روحی و روانی فرد می گردد، مثلا چرا باید والدینم مرا دوست نداشته باشند؟چرا والدینم توجهی به من ندارند؟چرا والدینم بین من و برادرانم فرق قائل می شوند؟چرا؟چرا؟ و ...بسیاری از چراهای دیگر و گاهی فرزندان به جایی می رسند که با خود می گویند مگر من بچه آنها نیستم؟ اگر من فرزند آنها هستم نباید با من اینگونه رفتار کنند پس احتمالا من....

این رویداد بر اعتماد به نفس و عزت نفس فرزندان تاثیر منفی گذاشته و سبب می شود تا فرد برای سال های سال خود را فردی ضعیف تلقی کرده و حس ارزشمند بودن خود را مد نظر قرار ندهد،در هر صورت تعارض های درونی و احساس طرد شدگی انرژی فراوانی را از فرزندان گرفته و قدرت تصمیم و تمرکز را از آنها می گیرد،کودکانی که چنین تجارب تلخی را دارند از نظر هوشی نسبت به فرزندان هم سن و سال خود عقب تر بوده و از قدرت آنالیز پایین تری از موضوعات برخوردار خواهند بود.

این کودکان بسته به شدت درگیری های درونی یا توان درس خواندن را نداشته و یا اگر مراحلی از تحصیلات را سپری کرده باشند،در ادامه دچار افت تحصیلی شده و یا ترک تحصیل می کنند.

اما در خصوص ترس محمد در سنین حدودا سه سالگی باید گفت که بچه ها از بدو تولد به دلیل عدم رسش کافی از سویی و عدم تجربه محرک های ترس آور از سویی دیگر مفهوم ترس را درک نکرده و تقریبا از چیزی نمی ترسند.

رفته رفته از حدود 10ماهگی به بعد با رشد فیزیکی و رشد در سلول های مغزی و همچنین تجربه بسیاری از اتفاقات با برخی از اتفاقات ترسناک آشنا شده و ترجیح می دهند که از آنها فاصله گرفته و یا خود را به برخی از افراد بویژه والدین خود که بیشترین وقت خود را برای مراقبت آنها صرف می کنند نزدیک کرده و از برخی دیگر از افراد مخصوصا افراد ناشناس فاصله بگیرند.

بر این اساس کودکان از 18 تا 36 ماهگی اوج احساس دلبستگی به والدین را تجربه می کنند.در این مدت کیفیت دلبستگی افراد در شخصیت آنها برای همیشه تاثیرگزار می باشد.بویژه در تعاملات آنها با اطرافیان بسیار مهم می باشد.

اینگونه به نظر می رسد که در این مدت اگر والدین با فرزند خودبهترین تعاملات را داشته و در نهایت پذیرش و مهربانی با آنها رفتار کنند،آنان در آینده تبدیل به افرادی مهربان و تاثیرگذار خواهند شد، اما اگر فرزندان شاهد کج کاری درمحیط شوند و اطرافیان با آنها رفتار ناشایست

masoud pashna, [۱۹.۰۹.۲۰ ۲۳:۵۰]
ویا خشونت باری را داشته باشند، آنها به احتمال دچار شخصیتی خواهند شد که گاهی به نفع جامعه ویا اطرافیان آنها نخواهد بود.

اکثر افراد با شخصیت ضد اجتماع افرادی از خانواده های گسیخته،طلاق و یا محروم از والدین می باشند،اینگونه افراد ویژگی بارزشان بی رحمی و بد اخلاقی و عدم احساس شرم و گناه ویا وجدان اخلاقی در پی آزار دیگران می باشد.

همچنین تحقیقات نشان داده است نوع دلبستگی افراد به والدین مخصوصا مادر از زمان کودکی،در ارتباط فرد در آینده با همسر و فرزندانش تاثیر مستقیم خواهد داشت، به این ترتیب که افراد با دلبستگی ایمن نسبت به مادر،در آینده در زندگی زناشویی خود موفق بوده و ارتباط موثرتری با فرزندان خود برقرار خواهند نمودو این افراد در روابط زناشویی خود موفق عمل کرده و پایه های زندگی خود را بر اساس روابط عاطفی و زناشویی محکمی بنا خواهند نمود.اگر افراد از نوعی دلبستگی نا ایمن برخوردار باشند در آزمون های شخصیت باید با کسی ازدواج کنند که از نظر شخصیتی باهم نزدیک بوده و یا با نظر مشاور خانواده همسر آینده خود را انتخاب کنند.

........ ادامه داستان را از هفته آینده ملاحظه فرمایید

نگارنده: قاسم گرجی- کارشناس آموزش همگانی فرماندهی انتظامی استان مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار