"مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا :
این مسابقات مرحله اول به میزبانی شهرستان نوشهر برگزار شده و روز گذشته با حضور ۸۰ شناگر از ۱۳ شهرستان استان مازندران به میزبانی اداره کل شیلات در شهرستان بابلسر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰ 20 September 2020

به گزارش تابناک مازندران.  سرهنگ غفارپور "مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا در مورد مهمترین برنامه های شاخص این رده در چهل سالگی دفاع مقدس با محوریت لیگ شنای آزاد بسیجیان استان مازندران در گفت و گویی خبری با خبرنگار تابناک گفت:

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا مازندران: 3 برنامه شاخص هفته دولت را برگزار کردیم
 

 
3 برنامه شاخص هفته دولت را برگزار کردیم
 

سرهنگ کاظم غفارپور مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه تاکنون ۳ برنامه شاخص از برنامه‌های دفاع مقدس را برگزار کرده‌ایم، گفت: ۲ مرحله والیبال ساحلی در تیر ماه به میزبانی شهرستان محمودآباد و مرحله دوم میزبانی شهرستان نور برگزار شد.
وی افزود: یک مرحله تور دوچرخه‌سواری دانش‌آموزی نیز با حضور دانش‌آموزان بسیجی شهریور ماه به میزبانی شهرستان ساری برگزار شده است.
مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه اختتامیه مسابقات لیگ شنای آب‌های آزاد بسیجیان مازندران روز گذشته در شهرستان بابلسر برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات مرحله اول به میزبانی شهرستان نوشهر برگزار شده و روز گذشته با حضور ۸۰ شناگر از ۱۳ شهرستان استان مازندران به میزبانی اداره کل شیلات در شهرستان بابلسر برگزار شد.
سرهنگ غفارپور ادامه داد: مسابقات لیگ شنای آب‌های آزاد بسیجیان استان در دو رده سنی زیر ۱۴ سال و بالای ۱۴ سال برگزار شده که شهرستان بابلسر در رده سنی بالای ۱۴ سال حائر رتبه برتر شد.
وی افزود: در پایان اختتامیه مسابقات لیگ شنای آب‌های آزاد بسیجیان مازندران از خانواده شهدا و رزمندگان ورزشکار دفاع مقدس تجلیل شد.
مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا مازندران گفت: با توجه به اینکه امسال ۴۰ سالگی هفته دفاع مقدس را پیش‌رو داریم؛ کمیته‌ ورزشی دفاع مقدس با ریاست اداره ورزش و جوانان استان مازندران و دبیری ورزش بسیج سپاه کربلا تشکیل شد.
سرهنگ غفارپور از دیگر برنامه‌های ورزش بسیج سپاه کربلا در هفته دفاع مقدس را اینگونه عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس تجدید پیمان و تجدید آرمان با شهدا، رزمندگان و ایثارگران ورزشکار دفاع مقدس با حضور آیت‌الله لایینی نماینده ولی فقیه، ریاست ورزش و جوانان استان و بسیجیان ورزشکار در هفته دفاع مقدس در بیت آیت الله لایینی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: از ۲۰ ایثارگر ورزشکار در سطح استان مازندران که در دفاع مقدس نقش داشتند توسط کمیته ورزش و جونان در هفته دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.
مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا مازندران بیان کرد: رونمایی از کتاب‌های شهدای ورزشکار دفاع مقدس نیز از برنامه‌های ما در این هفته است.
سرهنگ غفارپور خاطرنشان کرد: تور دوچرخه‌سواری نیز در هفته دفاع مقدس از غرب تا شرق رامسر تا گلوگاه را رکاب می‌زنند که در بین راه با خانواده شهدای دفاع مقدس بر سر مزار شهیدان بزرگوار دیدار می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار