آزادکار سنگین وزن ایران با بیان اینکه در جریان تفاهم نامه انتقال کشتی گیران دریاچه ارومیه به استقلال نبوده، گفت: اگر می دانستیم با هیات کشتی قائمشهر قرارداد امضا نمی کردیم.
کد خبر: ۹۰۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱ 20 September 2020

آزادکار سنگین وزن ایران با بیان اینکه در جریان تفاهم نامه انتقال کشتی گیران دریاچه ارومیه به استقلال نبوده، گفت: اگر می دانستیم با هیات کشتی قائمشهر قرارداد امضا نمی کردیم.

عباس فروتن در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حواشی بوجود آمده درخصوص ثبت قراردادش با دو تیم هیات کشتی قائمشهر و استقلال تهران در لیگ کشتی آزاد، اظهار کرد: من و حاج آقا نیا ابتدا با تیم دریاچه ارومیه برای حضور در لیگ کشتی آزاد قراردادمان را امضا کردیم اما با منحل شدن تیم دریاچه ارومیه و انصراف آن ها از حضور در لیگ، با تیم هیات کشتی قائمشهر قرارداد بستیم.

آزادکار سنگین وزن ایران، افزود: ما زمانیکه با تیم قائمشهر قرارداد بستیم در جریان تفاهم مسئولان دریاچه ارومیه و استقلال تهران نبودیم و نمی دانستیم که کلیه کشتی گیران و اعضای کادر فنی و امتیاز تیم دریاچه ارومیه به باشگاه استقلال واگذار شده است.

دارنده ۲ طلای جوانان جهان خاطرنشان کرد: زمانیکه با هیات کشتی قائمشهر قرارداد امضا کردیم، نصیرزاده رییس سازمان لیگ حضور نداشت و کارمند سازمان لیگ نیز در جریان انتقال امتیاز دریاچه ارومیه به استقلال و غیرقانونی بودن قرارداد ما با هیات کشتی قائمشهر نبود، به همین دلیل اقدام به ثبت قرارداد کرد.

وی درباره حواشی ایجاد شده پس از این کار، گفت: پس از آن رییس سازمان لیگ با ما تماس گرفت و ضمن شرح ماجرا، عنوان کرد قرارداد ما با هیات کشتی قائمشهر غیرقانونی است و از آنجا که او نیز آن را امضا نکرده فاقد ارزش قانونی است. ما سپس به سازمان لیگ رفتیم و رییس سازمان لیگ قرارداد ما با هیات کشتی قائمشهر را پاره کرد و قرارداد داخلی با استقلال امضا کردیم.

فروتن در پایان با تاکید بر اینکه، دوست دارد برای استقلال در لیگ کشتی بگیرد، خاطرنشان کرد: ۳۰ درصد از مبلغ قراردادمان را گرفتیم و در حال حاضر نیز در مسیر تهران هستیم تا به اردوی استقلال ملحق شویم‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار