یک کارشناسی داوری درخصوص قضاوت داور بازی پرسپولیس و الدحیل می‌گوید داور این بازی عملکرد متوسطی داشت.
کد خبر: ۹۰۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۷ 22 September 2020

یک کارشناسی داوری درخصوص قضاوت داور بازی پرسپولیس و الدحیل می‌گوید داور این بازی عملکرد متوسطی داشت.

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد داور بازی پرسپولیس و الدحیل اظهار کرد: اتفاق نادری در آسیا افتاد که پیش از بازی محرومیت بن عطیه لغو شد و داور این بازی تحت تاثیر تصمیم AFC قرار گرفت. او در نیمه اول اصلا قدرت اداره بازی را نداشت. اگر داور می خواست قضاوت درستی داشته باشد، باید در دقیقه‌های یک و چهار بازی به بازیکنان الدحیل کارت زرد می داد.

او ادامه داد: داور رفته رفته دو، سه تصمیم اشتباه گرفت و برخوردی که در خط طولی زمین بین بازیکن های پرسپولیس و معز علی هم اتفاق افتاد و خلیل زاده اخطار گرفت، همه تحت تاثیر همین مساله بود. بازیکنان الدحیل هم خوشحال بودند و شجاعانه تر بازی می کردند و نمی ترسیدند که خطا کنند و پرسپولیسی ها برعکس، می ترسیدند. این تصمیم خوب نبود چرا که روی همه تاثیر داشت. در نیمه دوم دو صحنه داشتیم که توپ به دست بازیکن های قطری برخورد کرد که به دلیل این که دست بسته بود خطا اعلام نشد و درست بود.

این کارشناس داوری اضافه کرد: پنالتی که به نفع قطری ها گرفته شد کاملا درست بود و شجاع خلیل زاده با دست چپش بازیکن الدحیل را هل داد و خطای پنالتی صحیح بود. در دقیقه آخر بازی هم مهاجم پرسپولیس روی زمین افتاد. صحنه واضح نیست که مدافع قطری هل داد یا نه ولی چیزی که در حرکت آهسته دیدیم هل نبود و شبیه سازی بود. در ادامه هم توپ ابتدا به سر و بعد به دست بازیکن الدحیل برخورد کرد که قانون می گوید چنین صحنه ای خطا نیست و ادامه بازی از سوی داور درست بود.

او در پایان درخصوص عملکرد داور گفت: داور بازی نیمه اول بسیار ضعیف اما در نیمه دوم مطلوب بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار