مدیرکل ورزش وجوانان مازندران با بیان اینکه انتظارات از کشتی مازندران بسیار بالاست،‌گفت: این رشته در مازندران آنقدر ظرفیت دارد که باید حرف اول را در ورزش کشور بزند.
کد خبر: ۹۰۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۴ 22 September 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی هیئت کشتی مازندران، حسن رنگرز در دیدار با عسکری محمدیان رئیس و اعضای هیئت کشتی مازندران و پیشکسوتان کشتی استان، با بیان اینکه شرایط سختی برای مدیریت هیئت ها به خصوص کشتی وجود دارد، اظهارکرد: حفظ جایگاه حقیقی خود رییس هئیت کشتی و رشد این ورزش در اولویت دست‌اندرکاران این رشته در استان باید باشد.

وی با تاکید بر اینکه کشتی ورزش اول کشور است و باید در الویت باشد، تصریح کرد: مقامات ورزشی کشور نیز معتقدند که کشتی مازندران باید حرف اول را در کشور بزند تا در دنیا برای ایران افتخارآفرینی کند؛ بنابراین اگر پتانسیل ورزش استان به زمینه اجرایی پیدا کند، مدال آوری کشور در سطح جهان افزایش خواهد یافت.

رنگرز با اعلام اینکه دستگاه ورزش استان برای کشتی کم نخواهد گذاشت،خاطرنشان کرد: در برگزاری رقابت ها و میزبانی‌ها حمایت کامل صورت خواهد گرفت؛ در بخش آموزش نیز باید تدابیر ویژه ای گرفته شود چون ورودی کشتی گیران در حال کاهش است.

وی افزود:به خاطر مسائل مالی ورزش دیگر در اولویت بسیاری از خانواده نیست و برای همین برای آموزش علاقه مندان باید برنامه ریزی اساسی صورت بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خروجی فعالیت و عملکرد در ورزش مازندران را موجب ارتقای ورزش کشور دانست و یادآورشد: پتانسیل ورزش مازندران به حدی است که برخی از هیئت های استان به اندازه یک فدراسیون ظرفیت دارند.

وی توجه و تقسیم عادلانه بودجه در میان رشته‌های مختلف ورزشی در استان ضروری دانست و گفت: ویروس کرونا به ورزش و گردشگری بیشترین آسیب را زده است چون این دو بخش با بیشترین تعطیلی مواجه شدند اما مشخص نیست که جبران عقب ماندگی‌ها پس از کرونا چطور خواهد بود.‌

رنگرز طولانی شدن پروژه‌های عمرانی ورزشی و کمبود بودجه را معضل شدید ورزش استان و کشور اعلام کرد و افزود: برای جبران کمبودها علاوه بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها، باید ظرفیت‌های جدید ایجاد کنیم.

*راه‌اندازی انستیتو کشتی مازندران

در ادامه عسکری محمدیان،رئیس هیئت کشتی مازندران نیز در این دیدار با اشاره به اینکه کشتی سالهاست آبرودار ورزش کشور است و باید به همین اندازه توجه شود،‌گفت: تلاش می کنیم تشکیلات هیئت گسترده‌تر شود و فقط در حوزه مربیان حدود ۱۴۰ مربی ساماندهی شده و آماده به کار هستند.

وی با بیان اینکه انتظارات از کشتی مازندران بالاست، افزود: خانه کشتی را با حداقل امکانات و تجهیزات اداره می‌کنیم.

رئیس هیئت کشتی مازندران به پیشنهاد راه‌اندازی انستیتو کشتی مازندران اشاره کرد و از مدیرکل ورزش استان خواست در این خصوص‌حمایت‌های لازم را انجام دهند.

محمدیان با تاکید بر اینکه برای ما هیچ چیزی مهم تر از کشتی مازندران نیست،‌گفت: تلاش می کنیم تا از ظرفیت همه علاقه مندان و پیشکسوتان برای رشد و تعالی کشتی استفاده کنیم.‌

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار