شهردار قائمشهر گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و به پاس گرامیداشت رشادت های رزمندگان، نمایشگاه عکس با عنوان "رزمندگان اسلام " در محوطه شهرداری قائمشهر برپا شد.
کد خبر: ۹۰۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰ 22 September 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی شهرداری قائمشهر، عباس صالح زاده شهردار این شهر در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه تصاویر رزمندگان اسلام با همت مجموعه مدیریت شهری و با همکاری سپاه شهرستان قائمشهر، بنیاد شهید، شورای شهردار و فرمانداری شهرستان برپا شده است.

وی با اعلام اینکه در این نمایشگاه تصاویر۳۵۰۰ رزمنده دفاع مقدس جمع آوری شد، گفت: در این نمایشگاه درصدد هستیم پیرو فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و به پاس قدردانی از رشادت های رزمندگان اسلام، فرهنگ ایثار و شهادت را به اطلاع مردم برسانیم.

شهردار قائمشهر از هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک پیروزی بزرگ در برابر قدرت های جهانی یاد کرد و افزود: این پیروزی تنها با فداکاری های رزمندگان جبهه های جنگ، رشادت های رزمندگان، مجاهدت ها و ایثارگری های آنان محقق شد و ما در این نمایشگاه به نمایش در آوردن گوشه ای از این بزرگی ها سعی داریم این ویژگی ها به نسل جوان هم انتقال یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار