مدافع ایرانی الدحیل نسبت به حواشی بعد از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۰۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶ 22 September 2020

به گزارش خبرورزشی، رامین رضاییان، مدافع ایرانی الدحیل بعد از پیروزی تیمش مقابل شاگردان یحیی گل محمدی نسبت به حواشی شکل گرفته در این تقابل واکنش جالبی داشت و نوشت:
نیازی نیست بگم تقابل با تیمی که تو ایران محبوبم است چقد سخت بود. نمی‌توانم ناراحتی‌ام را از باخت پرسپولیس را هم پنهان کنم، ولی به عنوان بازیکن الدحیل باید برای حریف احترام قائل می‌شدم و بهترین بازی خودم را انجام می‌دادم. خیلی خوشحالم که شرایط من را درک کردید. هرچند برخی کامنت‌های منفی هم داشتم، اما مسلما کسی که در مکتب پرسپولیس بوده هیچ وقت نمی‌توان از او انتظار کم کاری داشت.

پرسپولیس و فوتبال ایران به من تعصب و غیرت را تحت هر شرایطی یاد داده و من نیز سعی کردم در کمال احترام به پرسپولیس بهترین عملکرد را برای تیم خودم داشته باشم. کسانی که مرا می‌شناسند می‌دانند که شاید در جریان بازی کمی هم پرخاشگری داشته باشم، اما علیرغم کارت زرد بی موردی و ناحقی که دریافت کردم هم سعی کردم هیچ واکنشی نداشته باشم تا دل هواداران عزیز پرسپولیس را آزرده کنم. در پایان تنها می‌توانم برای تیم پرسپولیس هم آرزوی موفقیت کنم و امیدوارم در نیمه نهایی بار دیگر همدیگر را ملاقات کنیم.

برچسب ها: رامین رضاییان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار