تیم فوتبال بایرن‌مونیخ آلمان با برتری دو بر یک مقابل سه‌ویا اسپانیا، فاتج سوپر جام اروپا شد.
کد خبر: ۹۰۳۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۱ 25 September 2020

دیدار سوپرجام فوتبال باشگاه‌های اروپا پنجشنبه شب بین بایرن‌مونیخ فاتح لیگ قهرمانان اروپا و سه‌ویا قهرمان لیگ اروپا در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد که بایرن به برتری دو بر یک دست یافت و فاتح این رویداد شد. در دیدار با تصمیم اتحادیه فوتبال اروپا، حدود ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه در اختیار تماشاگران قرار داده شده بود.

این چهارمین جام بایرن با هدایت «هانسی فیلیک» است. این مربی از اواسط فصل گذشته سرمربی بایرن شد و تیمش در لیگ قهرمانان، بوندسلیگا و جام حذفی به قهرمانی رسید و اکنون با موفقیت در سوپرجام اروپا به چهارمین جام متوالی دست یافت.

سه‌ویا شروع بهتری در این داشت و در دقیقه ۱۲ به پنالتی رسید تا «لوکاس اوکامپوس» آرژانتینی گل نخست این دیدار به نام خود ثبت کند.

در ادامه و مطابق انتظار بایرنی‌ها خیلی زود حملات زیادی طراحی کردند تا در دقیقه ۳۳ با ضربه «گورتزکا» به گل تساوی دست یابند.

شاگردان «هانسی فیلیک» در تیم بایرن در نیمه دوم نیز حملات زیای را انجام دادند.

در دقیقه ۵۴ همکاری عالی «توماس مولر» و «لوراندوفسکی» موجب شد تا تا بایرن به گل برسد اما پس از لحظاتی این گل با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی به دلیل آفساید بودن مردود اعلام شد.

دقایقی بعد دوباره بایرن با ضربه تماشایی «لروی سانه» به گل دست یافت اما این گل هم مردود شد که اعتراض شدید اعضای کادر فنی تیم آلمانی را به‌همراه داشت.

در دقیقه ۸۷ تیم سه‌ویا در ضد حمله‌ای سریع در آستانه گل برتری قرار گرفت که ضربه «یوسف النصیری» را «مانوئل نویر» با واکنشی تماشایی دفع کرد.

این دیدار در ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک همراه شد تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در ابتدای وقت اضافه تیم سه‌ویا می‌توانست گلزنی کند که ضربه یوسف النصیری با واکنش ناقص نویر به دیرک دروازه بایرن برخورد کرد.

در دقیقه ۱۰۴ بالاخره حملات بایرن نتیجه داد و «خاوی مارتینز» هافبک باتجریه اسپانیایی که آخرین بازی خود در بایرن را پشت سر می‌گذاشت با ضربه سر، گل دوم نماینده آلمان را به نام خود نوشت.

این دومین قهرمانی بایرن‌مونیخ در سوپر جام اروپا است.

بارسلونای اسپانیا و آث‌میلان ایتالیا با پنج بار قهرمانی در سوپرجام اروپا، پرافتخارترین تیم این رویداد هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار