فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری سارقان طلا فروشی در سوادکوه و کشف طلاجات سرقتی خبر داد .
کد خبر: ۹۰۳۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ 26 September 2020

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه خبری پلیس، مرتضی میرزایی گفت: در پی وقوع سرقت از یک واحد صنفی طلافروشی در شهر "پل سفید" شهرستان سوادکوه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس و بررسی صحنه سرقت و انجام تحقیقات از مالباخته متصدی واحد صنفی مشخص شد، بیش از یک کیلو طلا که در گاو صندوق مغازه بوده، توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی استان مازندارن اظهارکرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با دریافت این اطلاعات و انجام یک سری اقدامات تخصصی و فنی، رد یک سارق اهل و ساکن یکی از استان های غربی کشور را که دارای چندین فقره سابقه کیفری است، شناسایی کردند.

میرزایی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با دریافت این اطلاعات و شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی موفق شدند، متهم به سرقت را به همراه همدستش دستگیر کنند.

وی یادآورشد: متهمان در تحقیقات و بازجویی های اولیه پلیس ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شدند اما در ادامه با ارائه شواهد و قرائن موجود، لب به اعتراف گشوده و به سرقت اقرار کردند .

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف طلاهای سرقتی ودستگیری ۴ مالخر در این خصوص خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.ر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار