می توانستم اسمت را از تیم ملی خط بزنم!
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بچه من اگر می خواستم تو را لِه کنم؛ اسمت را از تیم ملی خط می زدم و می گفتم به خانه ات برو!
کد خبر: ۹۰۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲ 27 September 2020

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بچه من اگر می خواستم تو را لِه کنم؛ اسمت را از تیم ملی خط می زدم و می گفتم به خانه ات برو!

 شبکه لحظه ، منصور رشیدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: عملکرد حسینی مناسب نبود و متاسفانه اگر حرفی بزنیم می‌گویند که می‌خواهیم آنها را لِه کنیم و بچه اگر می‌خواستم تو را لِه کنم آن زمان که تو را به تهران آورده بودم می‌توانستم از اردوی تیم ملی تو را خط بزنم و راحت بگویم که به خانه‌ات برو! اینطور نبود که بخواهم برای سه سال سفارش او را به تیم‌های دیگر بکنم و حالا که قراردادهای میلیاردی بسته با یک انتقاد من بگوید که قصد دارم او را لِه کنم. به نظر شما این راه حل یک بازیکن جوان برای پیشرفت است؟
انتقاد سازنده!

وی ادامه داد: انتقاد باید سازنده باشد و حسینی باید از روندی که در پیش گرفته است جلوگیری کند. وقتی چهار بازیکن قدیمی به او مشورت می‌دهند باید بپذیرد که تجربه آنها برای کمک به او مثمرثمر است. وقتی که جوان بود با او خیلی صحبت می‌کردم و در حال حاضر از نظر من یک مقدار مغرور شده است و شاید هم از نظر روحی روانی آماده نیست. در بازی دیروز هم تقریبا آماده بود اما روی توپ‌های خطرناک خیلی دقیق عمل نمی‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار