اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 19 مهر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۰۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶ 10 October 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 19 مهر ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 19 مهر بشرح زیر است:.

کشف اختلاس میلیاردی در مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف اختلاس بانکی در یکی از شهرستان های مرکزی استان و شناسایی و دستگیری متهم به ارزش 5 میلیارد و 870 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردارمرتضی میرزایی با اعلام این خبر، گفت: در پي کسب خبری مبني بر وقوع اختلاس در یکی از شعب بانک ها در یکی از شهرستان های مرکزی استان، موضوع در دستور کار پليس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و اقدامات فنی دریافتند، یکی از کارکنان بانک با سوء استفاده از جایگاه شغلی به صورت غیرقانونی از حساب چند مشتری همان بانک اقدام به برداشت غیرمجاز وجه کرده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: متهم پس از دستگیری در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد اما با ارائه شواهد و قرائن موجود، لب به اعتراف گشود و به جرم خود اقرار کرد.

سردار میرزایی با اشاره به اینکه، برابر بررسی ها و نظر کارشناسان، ارزش ریالی اختلاس 5 میلیارد و870 میلیون ریال برآورد شده، افزود: در این ارتباط متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: برابر دستورات قضائي؛ اقدامات قانونی برای استرداد و انتقال وجوه برداشت شده به حساب مشتریان بانک در دست اقدام است .


_______________________________


کشف تریاک با انهدام باند قاچاق مواد مخدر در میاندورود

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف 5 کیلوگرم تریاک با انهدام باند قاچاق موادمخدر در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با موادمخدر استان خبر داد.

سرهنگ علی داداش تبار در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای باند قاچاق موادمخدر در محور سورک ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی میاندورود؛ افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان، متهمان را حین انتقال مواد مخدر با یک خودروی سواری در محور سورک شناسایی کردند.

سرهنگ داداش تبار از دستگیری متهمان در عملیاتی ضربتی خبر داد و اظهار داشت: در این عملیات 5 کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی سوداگران مرگ کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی اظهار کرد: اعتياد منشا بسياري از جرائم و آسیب های اجتماعی است و سرقت، طلاق، خودكشي، افسردگي و سرخوردگي، فروپاشي خانواده ها تنها بخشي از پيامدهاي اين پديده شوم است.

فرمانده انتظامی میاندورود از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .


_______________________________


مردم قدردان مجاهدت هاي پلیس هستند / نیروی انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش مقتدرانه عمل کرد

امام جمعه شهرستان بابلسر از زحمات پلیس در برقراری امنیت مطلوب تقدیر کرد و گفت: مردم، قدردان مجاهدت هاي پلیس بوده و به آن ارج مي نهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین محمد اسماعیل قلی پور در دیدار فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان بابلسر با وی با تبریک در پیش بودن هفته ناجا، اظهار داشت: امنیت از اصلی ترین عناصر جامعه است و این امنیت مطلوب مرهون تلاش شبانه روز کارکنان خدوم ناجا است که جای تقدیر وتشکر دارد.

امام جمعه شهرستان بابلسر با اشاره به شعار هفته ناجا بیان داشت: شعار باهم برای امنیت و سلامت بسیار بجا ومناسب انتخاب شد چرا که کارکنان ناجا هم در موضوع پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا تلاش های جهادی داشته اند و هم برابر وظایف ذاتی خود، نظم و آرامش را برای مردم فراهم کردند.

وی با اشاره به حضور فعال، موثر و درخشش نیروی انتظامی در رزمایش مومنانه ، افزود: مردم قدردان مجاهدت های پلیس بوده و هستند و این مجاهدت ها را ارج می نهند.

حجت الاسلام قلی پور، امنیت وسلامت را در گرو مشارکت عمومی دانست و افزود: وظيفه اصلي پليس، حفظ امنيت است و مردم ومسئولان بايستي با مشارکت و همراهي با پليس در اين راستا گام بردارند و اين تفکر و نگاه بايد در تک تک افراد جامعه نهادينه شود تا بتوانيم به نحو مطلوب به فعاليت هاي انتظامي و امنيتي بپردازيم.

حجت الاسلام قلی پور در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید به اینکه برخورد نیروی انتظامی با نا امن کنندگان و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی خواسته مردم است، افزود: نیروی انتظامی در برخورد با مخلان نظم و امنی

قرمزته, [۱۰.۱۰.۲۰ ۱۷:۵۶]
ت به ویژه اراذل و اوباش با قدرت و مقتدرانه عمل کرده است.

امام جمعه شهرستان بابلسر با بیان اینکه اقدامات پلیس در بحث برخورد با اراذل و اوباش طی هفته های گذشته، رضایتمندی عمومی را به همراه داشته است، تصریح کرد: شاهد افزايش احساس امنيت و کاهش انواع جرایم و آسيب هاي اجتماعي در سطح شهرستان هستيم.


____________________________


اقدامات نیروی انتظامی در برقراری امنیت قابل تحسین است

دادستان شهرستان نکا با اشاره به اینکه اقدامات نیروی انتظامی در برقراری امنیت قابل تحسین است، گفت: نیروی انتظامی وظیفه و تکلیف سنگینی در عرصه امنیت و ایجاد آرامش در جامعه دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، آقای رحمت عشقی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نکا در جلسه تعاملی با فرمانده انتظامی شهرستان، اظهار داشت: در کنار وظایف سنگین تامین نظم و امنیت، ضابط بودن نیروی انتظامی برای دستگاه قضایی مسئولیت این نهاد بزرگ را دو چندان کرده است، و نقش نیروی انتظامی همیشه پر رنگ بوده و در نوک پیکان عمل قرار دارد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی به عنوان بازوی توانمند دستگاه قضا زمانی می تواند وظایف خود را در راستای برقراری امنیت و آسایش عمومی فراهم کند که مورد حمایت قرارگیرد و این تکلیف ماست که این چتر حمایتی را همیشه و همواره حفظ کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی برای حفظ دستاوردهای نظام اسلامی شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده، خاطرنشان کرد: باید با تمام توان به این غیور مردان عرصه امنیت خدا قوت گفت زیرا این بزرگ مردان هستند که با چشمان بیدار خود همواره برای برقرای امنیت و آرامش مردم تلاش می کنند.

این مقام قضائی با اشاره به اینکه خوشبختانه امروز در شهرستان هیچ گونه مشکلی امنیتی نداریم گفت: انصافا اقداماتی که نیروی انتظامی برای برقراری امنیت اجتماعی مخصوصا برخورد با اراذل و اوباش انجام داده است قابل تحسین است و ارتقاء امنيت شهرستان با کوشش بي دريغ و همه جانبه دستگاه های امنیتی به ویژه حمایت دستگاه قضایي از پلیس حاصل خواهد شد و در نهايت فضايي براي تحرکات سوء مجرمان نخواهد ماند.

در ادامه فرمانده انتظامی شهرستان نکا سرهنگ قاسم عزیزی با اشاره به اینکه دستگاه قضائی همیشه برای برقراری امنیت ، برخورد با هنجارشکنان و خدمت به مردم در کنار نیروی انتظامی بوده است، گفت: خدمتگزاری به مردم عزیز را توفیقی بسیار عظیم می دانیم که نصیب مسئولان و خصوصا کارکنان نیروی انتظامی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار