معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: توسعه فرودگاه ساری یکی از پروژه‌های مهم عمرانی مازندران است.
کد خبر: ۹۰۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰ 12 October 2020

مهدی رازجویان در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان میاندورود، اظهارکرد: این شهرستان به دلیل برخورداری از راه‌ های دسترسی زمینی، هوایی و دریایی ظرفیت ‌های بسیار خوبی برای توسعه دارد.

وی با بیان اینکه فرودگاه ساری مهم ترین پایانه هوایی استان مازندران محسوب می‌شود، تصریح کرد: نصب دستگاه‌ ILS در فرودگاه ساری نباید طولانی مدت شود و تسریع در اجرای این پروژه با توجه به تاکید استاندار مازندران یک ضرورت است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران ادامه داد: توسعه فرودگاه ساری یکی از پروژه‌های مهم عمرانی استان است که باید هر چه سریع‌تر به سرانجام برسد.

وی با تاکید بر اینکه جاده دسترسی به فرودگاه ساری نیز باید هر چه زودتر آماده بهره‌برداری گردد، افزود: در اجرای پروژه ها باید صرف درست هزینه ها و امید مردم در نظر گرفته شود.

رازجویان تصریح کرد: تلاش برای توسعه فرودگاه ساری در راستای فراهم کردن آسایش مردم یک وظیفه جدی است و همه باید در این مورد تعامل کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران اظهارکرد: اجرای هرگونه پروژه عمرانی در استان باید به شکل مهندسی و بدون ایراد فنی انجام شود.

معاون استاندار مازندران در بازدید از روستاهای جامخانه و داراب‌کلا نیز گفت: ایمنی راه ‌های دسترسی به روستاهای شهرستان میاندورود با نصب علائم هشداردهنده و حذف نقاط حادثه‌خیز باید افزایش یابد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار