عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار گسترش سطح محدودیت‌های سفر کرونایی کشور به استان‌های شمالی شد.
کد خبر: ۹۰۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ 15 October 2020

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار گسترش سطح محدودیت‌های سفر کرونایی کشور به استان‌های شمالی شد.

دکتر علی کریمی فیروزجایی در گفتگو باایسنا گفت: بهترین راه کنترل بیماری کرونا در شمال، اعمال منع مسافرت به این استانها است.

وی با اشاره به تصمیم مناسب ستاد ملی کرونا در مورد اعمال محدودیت ها درسطح ۵ کلان شهر کشور افزود: تدابیر سختگیرانه برای اجرای پروتکل های بهداشتی از حیث مادی و معنوی بنفع جامعه است.

وی با اظهار نگرانی از مسافرت به شمال در تعطیلات پیش رو گفت: بررسی ها نشان می دهد بعد از هر تعطیلات و مسافرت پایتخت نشینان به شمال، میزان شیوع کرونا در این استانها افزایش می یابد.

نماینده مردم بابل با حمایت از انسداد جاده های شمال به روی مسافران یادآورشد:اجرای تدابیر کنترلی در جاده های شمال نیازمند تعامل و هماهنگی چندجانبه بین دستگاههای مختلف است .

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به عدم آمادگی زیرساختهای این استان برای خدمات دهی ملی گفت: متاسفانه مازندران در بحث زیرساخت ها بویژه در زمینه امکانات بهداشتی درمانی با مشکلات فراوانی مواجه است و توان ارائه خدمات مازاد به مسافران میلیونی را ندارد.

کریمی فیروزجایی با تاکید بر ضرورت هم افزایی دستگاههای خدمات رسان ملی در زمینه تقویت زیرساختهای مازندران خاطر نشان کرد: دولت برای تقویت نقش گردشگری مازندران در سطح ملی باید طرح های پشتیبان را عملیاتی کند.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور پشتیبانی همه جانبه از تلاش های مدافعان سلامت را در شرایط فعلی ضروری وبا اهمیت دانست وافزود: برای بهینه سازی شرایط بحرانی ناشی از ویروس مهاجم کرونا همه دستگاه‌های حاکمیتی باید به تاسی از رهبر فرزانه انقلاب وارد عرصه شوند.

نماینده مردم بابل تصریح کرد: باتوجه به گسترش سطح آلودگی ناشی از کرونا در مازندران ،مردم این استان آمادگی لازم برای پذیرایی از خیل مسافران را ندارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار