امیرحسین صادقی بازیکن اسبق استقلال گفت: نگرانم سرمایه باکیفیتی چون محمود فکری از بین برود. الان از مدیر و پیشکسوت گرفته تا هواداران همگی فقط یک وظیفه داریم و آن حمایت از فکری و استقلال است. امیرحسین صادقی پیشکسوت استقلال ابراز نگرانی می‌کند که اتفاقات رخ داده برای فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان پیش روی محمود فکری و کادرفنی جدید باشگاه استقلال نباشد.
کد خبر: ۹۰۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ 15 October 2020

*در شرایط فعلی گزینه‌ای بهتر از محمود فکری نداریم اما بحثی در این انتخاب است و آن تجربه فکری برای هدایت استقلال است. در این وضعیت وظیفه ما حمایت همه جانبه از کادر فنی است اما یک اشکال وجود دارد. عدم تجربه هدایت تیم بزرگی چون استقلال. موفقیت فکری با نساجی در بازی‌های تماماً سخت دور برگشت لیگ گذشته باعث شد امروز او را در قامت سرمربی استقلال ببینیم اما استقلال تیمی متفاوت از دیگر باشگاه‌هاست. دوست ندارم سرمربی استقلال که از بزرگان باشگاه و کاپیتانی موفق در سال‌های حضورش در استقلال بود اتفاق پیش آمده برای منصوریان و مجیدی این ‌بار برای او رخ دهد. فکری به خوبی می‌داند که ما ایرانی بسیار خوش استقبال و بسیار بد بدرقه هستیم. اگر استقلال می‌خواهد نتیجه بگیرد باید از لحاظ فنی خیلی خیلی قوی باشد. من برای این تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم نتایج خوبی بگیرد.

امیرحسین صادقی گفت:

* نگرانم سرمایه باکیفیتی چون محمود فکری از بین برود. الان از مدیر و پیشکسوت گرفته تا هواداران همگی فقط یک وظیفه داریم و آن حمایت از فکری و استقلال است. حرف من این است که باید حفظ سرمایه کرد تا دچار ضرر و زیان نشویم.

امیرحسین صادقی گفت:

*آقاصمد مرفاوی قطعاً با تجربیات ارزشمندش کمک شایانی به تیم خواهد کرد و امیدوارم آقاسیروس، حنیف و آرش برهانی هم در جمع کردن حواشی اطراف تیم موفق باشند و هم در کارهای فنی کمک‌حال سرمربی. دوستان باید از تمام تجربیات سال‌های حضور خود در استقلال برای کمک به فکری بهره بگیرند، چرا که هواداران دیگر خسته شده‌اند و بی‌صبرانه منتظر قهرمانی تیم هستند.

امیرحسین صادقی گفت:

*باید صبر کرد و دید تفکرات سرمربی چگونه جواب خواهد داد، به شرط آنکه انتظار معجزه نداشته باشیم. ضمن اینکه دیگر تیم‌ها نیز سرمایه‌گذاری می‌کنند و بحث کسب سهمیه انگیزه خوبی شده تا رقابت در بالای جدول دیدنی‌تر شود.

 

پارس فوتبال

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار