استاندار مازندران بر ضرورت حمایت از انجمن هایی مانند انجمن نابینایان تاکید کرد و گفت : خدمات اجتماعی در بخش نابینایان باید مردم محور باشد.
کد خبر: ۹۱۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷ 20 October 2020

استاندار مازندران بر ضرورت حمایت از انجمن هایی مانند انجمن نابینایان تاکید کرد و گفت : خدمات اجتماعی در بخش نابینایان باید مردم محور باشد.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، احمد حسین زادگان در دیدار رئیس جامعه نابینایان استان با وی با اشاره به اینکه مجموعه اداره کل بهزیستی استان حمایت ویژه ای از این مجموعه داشته است، افزود : تشکل های مردمی همچون جامعه نابینایان کمک حال دولت می باشند و دستگاه های اجرایی باید به این حوزه نگاه اجتماع محور داشته باشند.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت : ایمن سازی شهری و تسهیل رفت وآمد این عزیزان یکی از اولویت های این بخش است و می بایست مشکلات تردد نابینایان را حل کنیم و از ظرفیت های حوزه شهری جهت اجرای پروژه های مناسب سازی معابر شهری برای نابینایان استفاده نماییم.

حسین زادگان، افزود: اشتغال معلولین در قالب قانون جامع حمایت از حقوق معلولین باید مورد توجه قرار گیرد، لذا دستگاه های اجرایی باید نسبت به اجرای قانون حمایت از حقوق معلولین در راستای به کارگیری این عزیزان با توجه به شرایط اهتمام بورزند.
استاندار مازندران با اشاره به اینکه دولت در افزایش مستمری معلولین به خوبی عمل کرده است ، گفت: بهزیستی و انجمن های زیر مجموعه همچون جامعه نابینایان باید بخشی از اعتبارات خود را به بخش پژوهش اختصاص دهند تا با کمک دستگاه های اجرایی بتوانند از ظرفیت های قابل توجه سازمان بهزیستی بدرستی در راستای توسعه اجتماعی استفاده نمایند.

حسین زادگان افزود : نگاه مجموعه دولت به بهزیستی نگاه حمایتی است و همه باید چنین نگاهی به این مجموعه داشته باشند.

در این دیدار مسلمی، مدیرعامل جامعه نابینایان و کم بینایان استان با اهداء لوح سپاس، از جهت رفع نیازهای این قشر در استان تجلیل کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار