تیم فوتبال شهرخودرو خراسان که خود را برای حضور در لیگ برتر بیستم آماده می کند ، عصر امروز در دیدار تدارکاتی دیگر مقابل تیم نساجی مازندران به برتری ٣ بر ٢ دست یافت.تیم فوتبال شهرخودرو خراسان که خود را برای حضور در لیگ برتر بیستم آماده می کند ، عصر امروز در دیدار تدارکاتی دیگر مقابل تیم نساجی مازندران به برتری ٣ بر ٢ دست یافت.
کد خبر: ۹۱۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷ 24 October 2020

شاگردان رحمتی که پس از اردوی ١٥ روزه خود در تهران، از هفته گذشته تمرینات خود را در مشهد پیگیری کردند، امروز در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به مصاف تیم نساجی رفتند.

 

شاگردان رحمتی با گل های محمدعلى فرامرزی، امین قاسمی نژاد و و رحمان جعفری به برتری رسیدند.گلهای نساجی در این دیدار توسط حامد شیری از روی نقطه پنالتی و مهرداد بایرامی به ثمر رسید.

 

مهدی رحمتی سرمربی شهرخودرو که میلاد فراهانی، علی نعمتی ، امید منصوری، علی طاهران و امیرحسین نعمتی را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداشت، در نیمه اول بابک سلامت، فرشاد فرجی، عرفان معصومی، محمد علی فرامرزی، حسن جعفری ، اکبر صادقی، امیر حسین کریمی، رحمان جعفری ، صادق صادقی، روح ا... سیف الهی و امین قاسمی نژاد را وارد زمین کرد و در نیمه دوم آزاد جعفرزاده، معراج پور تقی، بهتاش میثاقیان، ابوذر صفرزاده و احمد الجبوری را به میدان فرستاد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار