رئیس کمیسیون امور داخلی کشور با اشاره به ورود جدی دولت به مباحث اقتصادی در نشست قالیباف با وزرا، از احتمال ارائه طرح واگذاری زمین ۲۰۰متری به بیش از ۱۰میلیون نفر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ 25 October 2020

محمدصالح جوکار در نشست راهبردی سپاه الغدیر استان یزد با تأکید به اینکه مسئولان نباید در شرایط فعلی به‌بهانه کرونا خدمت به مردم را تعطیل کنند اظهار داشت: زمانی که ما مسئولیتی را به‌عهده می‌گیریم، باید در انجام وظیفه جدی باشیم نه اینکه به‌بهانه ویروس کرونا و بیماری کار را تعطیل کنیم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز مجلس به‌صورت ویژه به بحث اقتصاد و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ورود کرده و جلسات مختلفی در این زمینه برگزار کرده است.

وی از جمله این جلسات را نشست‌های قالیباف با وزرا و مسئولان ارشد کشور دانست و تصریح کرد: منهای رئیس جمهور این جلسات با حضور تمام مسئولان در حال برگزاری است و نتایج بسیار خوبی هم به دست آمده است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که در جامعه پیش آمده است شاید تنها چهار دهک جامعه با مشکل مواجه نباشند زندگی راحتی دارند ولی 6 دهک دیگر به‌سختی گذران زندگی می‌کنند.

جوکار افزود در ارتباط با شناسایی دهک‌های پایین برخی افراد بیان می‌کنند که شناسایی به‌عهده وزارت کار قرار گیرد در حالی که واقعاً وزارت کار هیچ بانک اطلاعاتی قابل استنادی در این رابطه ندارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار