شطرنج بازان مازندرانی در مسابقات شطرنج آزاد کشوری در فریدونکنار خوش درخشیدند.
کد خبر: ۹۱۱۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۷ 26 October 2020

شطرنج بازان مازندرانی در مسابقات شطرنج آزاد کشوری در فریدونکنار خوش درخشیدند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، خانم سودابه حسین پور رییس هیات شطرنج شهرستان فریدونکنار گفت: یک دوره مسابقات شطرنج آزاد کشوری با عنوان درناکاپ در شهرستان ساحلی فریدونکنار برگزار شد که با درخشش مازندرانی‌ها همراه بوده است.

حسین پور با تاکید بر اینکه این مسابقات به صورت ریتد کشوری برگزار و ثبت فدراسیون جهانی شطرنج نیز شده است افزود: در پایان مسابقه درناکاپ نفرات برتر اعلام و به آن‌ها حکم، مدال و جایزه نقدی اهدا شده است.

مسئول برگزاری مسابقات کشوری شطرنج درناکاپ تصریح کرد: شرکت کنندگان از ۹ استان طی یک روز در مجموعه ورزشی روستای ازباران در بخش دهفری شهرستان فریدونکنار با یکدیگر به رقابت پرداختند.

حسین پور با اشاره به اینکه شطرنج بازانی از استان‌های مازندران، زنجان، قزوین، گلستان، گیلان، البرز، تهران، سمنان و اهواز در این کاپ شرکت کردند، خاطرنشان کرد: به دلیل وجود شرایط کرونا و محدودیت‌های ستاد ملی مبارزه با این ویروس فقط ۵۳ورزشکار برای حضور در این دوره از رقابت‌ها پذیرش شدند و در پایان به نفرات برتر ۳۰میلیون ریال هدیه نقدی اهدا شد.

رییس هیات شطرنج فریدونکنار خاطرنشان کرد: سیدکیان پورموسوی از بابل، محمدمتین شمس از چالوس، مرتضی امیرخانلو از ساری، محسن رستمی از زنجان، پارسا نظریان از ساری، میرمحمود علوی از ساری، مهدی حدادی از قزوین و حسین رستمی از زنجان در پایان مسابقات به ترتیب اول تا هشتم شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار