رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان مازندران گفت:۲۲ هزار و ۱۷۴ نوآموز مازندرانی مورد سنجش سلامت و غربالگری قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۱۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ 29 October 2020

سید حسین قاسمی در جلسه ستاد سنجش سلامت نوآموزان استان که صبح امروز در اداره آموزش و پرورش استثنایی مازندران برگزار شد، اظهارکرد: سقف تعیین شده برای ما ۱۹ هزار نوآموز بود که توانستیم بیش از ۲۲ هزار نفر یعنی بیش از ۱۰۰ درصد را مورد سنجش قرار دهیم؛۲۲ هزار و ۱۷۴ نوآموز مازندرانی مورد سنجش سلامت و غربالگری قرار گرفتند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۵۵۹ نفر پسر و ۱۰۶۱۵ نفر دختر بودند.

وی با بیان اینکه افراد سنجش شده در این مرحله ۶۰ درصد شهری و ۴۰ درصد روستایی بودند، تصریح کرد: سنجش ها در ۳۰ پایگاه ثابت و ۱۰ پایگاه سیار با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی اجرا شد که ناظران دانشگاه علوم پزشکی رعایت نکات بهداشتی در پایگاههای ما را به طور کامل تایید کردند. تراکم کم جمعیتی، نوبت بندی کردن، ضد عفونی کردن کامل پایگاه، رعایت استفاده از ماسک و .. به طور کامل در پایگاهها رعایت و بیش از ۶۰ میلیون تومان ماسک و مواد ضد عفونی کننده در پایگاه ها توزیع شد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران درباره سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی، گفت: سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به پایه اول در مرحله نخست در تابستان ۹۹ انجام شد اما در مورد سنجش نوآموزان پیش دبستانی از آذرماه آغاز می شود که این منوط به مصوبه ستاد کرونا است.

وی گفت:در صورت تایید ستاد کرونا استان مازندان، قرار است ۲۸ هزار نوآموز پیش دبستانی در ۳۰ پایگاه از ابتدای آذرماه در طول ۳ ماه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری معین مورد سنجش سلامت جسمانی قرار گیرند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار