جریان تحریف به دنبال فراموشی ۱۳ آبان است/این وضع کشورداری نیست/ نباید بگذاریم مردم دلسرد شوند
کد خبر: ۹۱۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸ 30 October 2020

به گزارش تابناک مازندران ، آیت الله سید محمود جلالی امام جمعه شهرستان فریدونکنار در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته در مصلی قدس فریدونکنار ضمن دعوت عموم مردم به تقوای الهی، همچنین میلاد سراسر نور حضرت ختمی مرتبت پیامبر مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق علیه السلام را تبریک گفت و اظهار کرد: هفته وحدت باید گرامی داشته شود؛ چون شیعه و سنی دین، پیامبر، کتاب و قبله مشترکی دارند و ارزش وحدت مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار دارد.
امام جمعه شهرستان فریدونکنار ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی، افزود: این روزها یادآور قانون ننگین کاپیتولاسیون و یورش وحشیانه مأموران رژیم پهلوی به دانش‌آموزان و دانشجویان در سال ۱۳۵۸ در دانشگاه تهران است که نباید فراموش شود.
وی همچنین با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط نیروهای خط امام در این روز و تعبیر امام راحل به انقلاب دوم در این ماجرا، تصریح کرد: متاسفانه جریان تحریف دنبال به فراموشی سپردن این اتفاقات هستند و می خواهند تسخیر لانه جاسوسی را فراموش کنیم.
آیت الله جلالی همچنین با اشاره به گرانی های اخیر و مشکلات شدید معیشتی مردم، خاطرنشان کرد: برخی مدیران ما یا متوجه نیستند و یا اینکه نفوذی ها و دلالان قدرت بیشتری برای تصمیم گیری دارند که با صادرات نابجا یا احتکار این نگرانی ها و گرانی ها به وجود می آید.
وی ادامه داد: دولت باید دقت کند و بداند که این راه و رسم و وضع مملکت داری و کشورداری نیست؛ باید با برنامه ریزی صحیح جلوی احتکار را گرفت و دلالان را از دور خارج کند.
امام جمعه شهرستان فریدونکنار با تقدیر از تلاش های سربازان گمنام امام زمان در برقراری امنیت و مبارزه جدی با محتکران و دلالان بیان کرد: نباید اجازه داد مردم احساس دلسردی کنند.
آیت الله جلالی همچنین با محکوم کردن عمل قبیحانه رئیس جمهور فرانسه در تایید هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر(ص) گفت: آنها این اقدام نشریه معلوم الحال را آزادی بیان می دانند اما در واقعیت به دنبال اسلام هراسی هستند.

روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهرستان فریدونکنار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار