معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران از برگزاری جشنواره مجازندران 3 به مناسبت روز مازندران خبر داد. جشنواره مجازندران ۳ برگزار می شود
کد خبر: ۹۱۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱ 31 October 2020

به گزارش تابناک مازندران از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ «محمد شعبانی» از برگزاری جشنواره بزرگ مجازندران به مناسبت روز مازندران خبر داد و در این باره گفت: مازندران با قدمت چندین هزار ساله سرشار از آثار فرهنگی و ادبی است از این رو برگزاری این جشنواره می‌تواند نه تنها نسل جدید مازندرانی را با فرهنگ آداب کهن خود آشنا کند بلکه می تواند گرایشی را هم در میان دانش‌آموزان به دنبال داشته باشد.

این مقام مسئول با اشاره به حوزه های برگزاری این جشنواره، خاطرنشان کرد: این جشنواره در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری به منظور ترویج هرچه بیشتر فرهنگ و هنر مازندرانی در میان دانش‌آموزان با همکاری ستاد روز مازندران برنامه ریزی شده و اجرا خواهد شد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران با اشاره به زمان برگزاری زمان این جشنواره خاطرنشان کرد: این جشنواره به مناسبت روز مازندران از تاریخ ۱۴ آبان که مصادف است با همین روز است، لغایت ۳۰ آبان ماه به مدت ۱۶ روز کار خود را آغاز خواهد کرد و در انتها به آثار برتر از سوی مجریان جشنواره جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به رشته های این جشنواره تصریح کرد: در این جشنواره دانش‌آموزان می توانند در رشته های فرهنگی هنری بومی شامل: موسیقی محلی، آواز، بازی بومی، تکنوازی ساز محلی، شعر، قصه، دوبله محلی، نقالی، انیمیشن و … شرکت کنند. همچنین دبیرخانه این جشنواره به منظور تهیه کلیپ های تربیتی مرتبط با این جشنواره اقدام خواهند کرد و در سامانه شبکه شاد این جشنواره بارگذاری خواهد شد.

شایان ذکر است که علاقه مندان می توانند با مراجعه به شبکه دانش‌آموزی شاد اطلاعات جامع تری را کسب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار