اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 10 آبان توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۱۳۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱ 31 October 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 10 آبان ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در  10 آبان بشرح زیر است:.

کشف 24 فقره سرقت احشام در نکا

جانشین فرمانده انتظامي استان مازندران از دستگيري 2 سارق احشام با 24 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سیدموسی حسینی" در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی نکا با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه به 2 سارق سابقه دار مظنون شدند.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضایی ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را در حین سرقت از یک دامداری در آن شهرستان دستگیر کردند.

سرهنگ "حسینی" خاطر نشان کرد: این افراد در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 24 فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.


----------------------------------------------------------------


دستگیری سارق منزل و ساختمان های نیمه کاره در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق حرفه ای منزل با 16 فقره سرقت در این شهرستان خبر .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس"سرهنگ سید محسن جعفری" در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد منزل و ساختمان نیمه کاره در شهرستان بابل ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل،تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی کردند.

"سرهنگ جعفری" خاطرنشان کرد : پس از هماهنگی های قضائی در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و تاکنون به 16 فقره سرقت از منزل و ساختمان نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کرد .

وی در خاتمه از شهروندان خواست: توصيه هاي پليس در حفظ و نگهداري از اموال خود را جدي بگيرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريعا ازطریق تلفن110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.


-----------------------------------------------------------


توقیف خودروی حامل مواد مخدر در سوادکوه

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از توقیف خودروی حامل مواد مخدر و کشف 9 کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالله اکبری در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران موفق شدند متهم را در حین حمل مواد مخدر با یک خودروی پراید شناسایی کنند.

سرهنگ اکبری، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

وی از کشف 9 کیلوگرم تریاک که در داخل خودرو جاسازی شده بود، خبر داد و اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی سوادکوه در خاتمه ضمن قدردانی از همکاري مردم با پليس در مبارزه با سوداگران مرگ از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در زمينه فعاليت سوداگران و توزيع مواد مخدر را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.


-------------------------------------------------------


دستگیری عامل افیونی در محمود آباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف 5 کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود حسین زاده" درتشريح اين خبر، گفت: درپی کسب خبری مبنی بر حمل موادتوسط یک قاچاقجی مواد مخدر در این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: با انجام تحقيقات پلیسی و بررسي های ميداني، متهم که قصد انتقال مواد مخدر از یکی از استان های جنوبی کشور به این شهرستان را داشت شناسایی شد.

سرهنگ حسین زاده، تصريح کرد : پس از هماهنگي‌ با مرجع قضائي متهم در یک عمليات ضربتی در یکی از وروردی های این شهرستان دستگیر و در بازرسی از خودروی وی 5 کیلو گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی محمودآباد در پايان، به شهروندان توصيه كرد: در صورت اطلاع از فعاليت قاچاقچيان و فروشندگان موادمخدر و يا هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومي مراتب را به مرکز فوريت‌هاي پليسي110 اطلاع دهند.


---------------------------------------------------------


دستگیری سارق سیم برق در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری سارق سیم برق با 17 فقر ه سرقت در این شهرستان خ

masoud pashna, [۳۱.۱۰.۲۰ ۱۹:۰۳]
بر داد .

به گزارش پايگاه خبري پليس ، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع سرقت هاي متعدد سیم برق از شبکه های توزیع برق در روستاهای بالادست شهرستان ، پيگيري پرونده در دستور كار ماموران پاسگاه بیشه بنه و پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی 2 سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی گنجی ، خاطر نشان كرد: متهمان در تحقيقات و بازجویی های به عمل آمده به 17 فقره سرقت سیم برق در این شهرستان و چند شهرستان همجوار نیز اقرار کردند .

وی در ادامه اظهار داشت: متهمان پس از تشكيل پرونده با قرار قانونی مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

سرهنگ "عنایتی گنجی " با اشاره به این که امنيت يك نياز عمومی و توليد آن نيازمند مشاركت همگانی است، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ، مراتب را ازطریق تلفن 110 به پلیس اعلام دارند.


-----------------------------------------------------------


پلمب سفره خانه های متخلف در بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از پلمب 10 سفره خانه متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، "سرهنگ حسین زارع " با اعلام این خبر، گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و سلامت عمومی شهروندان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ، طرح بازدید و نظارت بر اصناف در سطح شهرستان بابلسر به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از کلیه رستوران ها و قهوه خانه های این شهرستان بازدید کردند .

سرهنگ زارع از پلمب10 قهوه خانه و سفره خانه سنتی به دلیل عدم رعایت ضوابط صنفی و دستورالعمل های صادر شده در این شهرستان خبر داد و گفت: متصدیان این واحدهای صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی از استمرار اقدامات كنترلي و طرح های نظارتي پليس در این شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.


---------------------------------------------------------------


دستگیری سارق اماکن خصوصی با10 فقره سرقت در گلوگاه

جانشین انتظامی شهرستان" گلوگاه" از دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی با 10فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،" سرهنگ اسماعیل حسن زاده" در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و احشام در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه سارق را شناسایی کردند .

سرهنگ حسن زاده، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 10 فقره سرقت اماکن خصوصی و احشام در این شهرستان اعتراف کرد .

وی با اشاره به کشف مقادیر توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهم، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، درصورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.


--------------------------------------------------------


کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، از کشف 3 تن چوب آلات جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "ناصر علی صفر پور" با اعلام اين خبر افزود: در پی اعلام خبری مبنی بر نگهداری و دپوی چوب آلات قاچاق در یکی از روستاهای بخش چهار دانگه، موضوع در دستور کار مامورین پاسگاه انتظامی کیاسر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از محل 3 تن چوب آلات جنگلی قاچاق که بصورت غیر قانونی از جنگل های اطراف برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ صفرپور، اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.


------------------------------------------------------------


كشف 4 تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی، از توقيف یک خودروی حامل 3 تن چوب جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"حمیدرضا فرهودی"درتشريح اين خبر،گفت: ماموران انتظامي اين فرماندهي حين کنترل خودروهاي عب


وري در یکی از محورهای روستایی این شهرستان، به یک خودروی حامل چوب مظنون شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی، افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو 3 تن چوب آلات جنگلی غیر مجاز که از جنگل های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ فرهودی، همچنین اظهار داشت: در این ارتباط راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفی شد.

وی از تحویل چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان خبر داد و در خاتمه به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار