دانش آموزان بسیجی با درون‌مایه عشق به مکتب حسینی زمینه ساز حکومت مهدوی خواهند بود.
کد خبر: ۹۱۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱ 31 October 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی سپاه قائم شهر سرهنگ پاسدار حسین میرزائیان مدیر بسیج دانش آموزی این شهرستان صبح امروز در گفتگو با بسیج از اجرای بیش از ۱۵ عنوان برنامه در سطح مدارس این شهرستان خبر داد و گفت ؛ دانش آموزان بسیجی با فرهنگ اصیل ناب اسلامی و تربیت شده مکتب عاشورا به فضل الهی زمینه ساز حکومت مهدوی خواهند بود.
میرزائیان در ادامه با اشاره به برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان گفت : بصیرت یک نوجوان انقلابی ابرقدرت جهانی را به چالش می کشاند چرا که با حضور همیشه در صحنه خود، روز ۱۳ آبان که روز استکبار ستیزی در تاریخ کشور مان هست را فریاد میزند.
مدیر بسیج دانش آموزی سپاه شهرستان قائم شهر ضمن بیان اینکه شعار محوری هفته بسیج دانش آموزی " دانش آموز انقلابی،مقاومت ،استکبار ستیزی" است اذعان کرد :فضا سازی و آذین بندی مدارس،برگزاری صبحگاه مشترک با رعایت شیوه نامه های بهداشتی،عطر افشانی گلزار شهدا،دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهداء و خانواده شهید دانش آموز،برگزاری مسابقه فرهنگی،مسابقه نقاشی،دیدار با امام جمعه شهرستان،امضای طومار مجازی باشعار،،آمریکای جنایتکار باید از منطقه برود،،برگزاری مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان با اجرای سرود و قرائت بیانیه و... را از اهم برنامه های اجرایی در این هفته می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار