مدیرکل ورزش و جوانان مازندران مطرح کرد
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران همچنین با اعلام این که آمار ورزشکاران مدال آور آسیایی و جهانی استان طی سال های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ نزدیک به ۱۲۰۰ ورزشکار هستند ، وعده داد که ورزشکاران مدال آور تا پایان سال در مراسمی تجلیل خواهند شد.
کد خبر: ۹۱۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 14 November 2020

به گزارش تابناک مازندران ، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت:۱۰ پروژه ورزشی نیمه‌تمام استان تا پایان امسال تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

بر اساس این گزارش از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان مازندران، حسن رنگرز با بیان اینکه ۱۰ پروژه ورزشی نیمه‌تمام استان تا پایان امسال تکمیل و بهره‌برداری می‌شود، اظهارکرد:هزینه تکمیل این پروژه ها را ۱۰۰ میلیارد ریال است.

وی تعداد طرح های ورزشی نیمه تمام مازندران را زیاد توصیف کرد و یادآور شد:برای تکمیل همه آنها به ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با تقدیر از زحمات استاندار به دلیل پیگیری ها برای تامین اعتبارات مورد نیاز پروژه های نیمه تمام ورزشی گفت: در سفر مرداد ماه امسال رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به مازندران با پیمانکار ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر قرارداد بسته شد و پیمانکار هم با سرعت قابل قبولی در حال ساخت سکوی ضلع غربی این ورزشگاه است.

وی افزود : چمن ورزشگاه شهید وطنی هم که مشکل اصلی نساجی بود پس از ۱۰ سال ترمیم شده و به استاندارد مطلوب رسیده است.

رنگرز تصریح کرد: با وجود همه محدودیت ها، بخش عمده کار بازسازی سالن ورزشی شهید صدر سادات‌شهر که میزبان بازی های تیم هورسان رامسر در مسابقات لیگ برتر والیبال کشور است با کار شبانه روزی بسیج سازندگی پس از یک دهه انجام شده است.

وی افزود : همچنین مبلغ ۶۰ میلیارد ریال بودجه مصوب برای ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل داریم که به محض تحقق بودجه، ادامه کار سکوها و ترمیم چمن را انجام می دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اعلام این که یک سوم مدال های ورزش کشور در المپیک ها توسط ورزشکاران مازندرانی به دست آمده است، گفت : به باور قلبی، این استان متناسب با قابلیت های مدال آوری آن دیده نشده است.‌

وی یادآورشد: به لحاظ آماری سهم ورزش مازندران در کشور بی بدیل است و در سال ۹۸ تقریبا هر روز یک مدال بین المللی کسب کردیم و معتقدم تقویت ورزش مازندران قطعا تقویت ورزش ایران را در پی دارد.

رنگرز با اظهار این که در دهه ها و سال های گذشته اولویت های ورزش مازندران به خوبی دسته بندی نشد، گفت: گرچه از لحاظ سرانه ورزشی جزو پنج استان برتر کشور هستیم، اما با توجه به میزان گرایش به ورزش این میزان کافی نیست.

وی افزود : ۲۵ درصد جمعیت مازندران جوان هستند و همچنین از همه اقشار و سنین ورزشکار داریم که می طلبد برای تکمیل و تجهیز اماکن ورزشی با توجه به ظرفیت هایی که توسط قانونگذار دیده شده است، زمینه حضور خیران ورزشیار و بخش خصوصی را ایجاد کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تیم کاله را نمونه موفقی از حضور بخش خصوصی برای تیمداری در مازندران معرفی کرد و گفت : نگاه مجموعه کاله در ورزش بسکتبال و رده پایه استان الگو است و کار آنها سال هاست که ادامه دارد.

رنگرز همچنین از فعالیت ۵۴ هیئت ورزشی فعال در مازندران خبر داد و گفت : ۸۰۰ هیئت هم در شهرستان ها داریم که ۳۸ رشته از آنها مدال بین المللی، آسیایی و جهانی به دست آورده اند و این طیف گسترده از رشته های ورزشی مدال آور باید به منابع پایدار مالی و استقلال نسبی برسند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران همچنین با اعلام این که آمار ورزشکاران مدال آور آسیایی و جهانی استان طی سال های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ نزدیک به ۱۲۰۰ ورزشکار هستند ، وعده داد که ورزشکاران مدال آور تا پایان سال در مراسمی تجلیل خواهند شد.
وی با تاکید بر ضرورت تقویت انگیزه در قهرمانان ورزشی برای افتخارآفرینی در المپیک و مسابقات جهانی و آسیایی، گفت : شهرستان قائمشهر در ۱۵ رشته ورزشی مدال آور آسیایی و جهانی دارد که به تنهایی با همین تعداد مدال از ۱۵ کشور آسیایی جلوتر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار