در طی این مدت تعداد ۶۶۳۱ واحد صنفی استان مورد بازرسی قرار گرفته اند از تشکیل ۳۳۹ پرونده تخلف در طی همین مدت خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ 15 November 2020

به گزارش تابناک مازندران ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۳ آبان ماه جاری تعداد ۶۷ واحد صنفی در استان مازندران پلمب شده اند.

بر اساس این گزارش از رولبط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، حسینقلی قوانلو با بیان اینکه از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۳ آبان ماه جاری تعداد ۶۷ واحد صنفی در استان مازندران پلمب شده اند، اظهارکرد: این واحدهای صنفی به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شده اند.

وی با اعلام اینکه در طی این مدت تعداد ۶۶۳۱ واحد صنفی استان مورد بازرسی قرار گرفته اند از تشکیل ۳۳۹ پرونده تخلف در طی همین مدت خبر داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تاکید کرد: پرونده های متشکله جهت صدور رای به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

قوانلو در ادامه تصریح کرد: با توجه به مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونا تمام واحدهای صنفی در سراسر استان مازندران تنها تا ساعت ۶ عصر مجاز به فعالیت بوده و باید بعد از آن تعطیل شوند.

وی افزود: واحدهای صنفی از قبیل خبازی ها، قصابی ها، فروشگاه های بزرگ تامین کننده نیاز اساسی خانوار، میوه فروشی ها، مرغ فروشی ها و داروخانه ها مستثنی بوده و می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی در بعد از این ساعت فعالیت داشته باشند.

قوانلو در پایان از عموم شهروندان تقاضا کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی و بهداشتی را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار