رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران اظهارکرد: ۷۴۸ میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای در مازندران نیاز است.
کد خبر: ۹۱۶۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱ 16 November 2020

مفید غلامی راد در جلسه شورای برنامه ریزی با مدیریت بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ با حضور مسئولان دستگاه‌های مختلف با اشاره به اینکه سال جاری با وضعیت خاصی روبرو هستیم، گفت: امسال به دلیل کسری و مباحث مربوط به تأمین اعتبارات سال خاص و سختی است.

وی به بودجه ۷۰۵ میلیارد تومانی در بخش هزینه‌ای اشاره کرد و گفت: تاکنون ۶۱ درصد آن تخصیص یافته و چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار با موضوع انتقال خون نیز تخصیص داده شده است.

غلامی یادآور شد: اعتباری برای کسری هزینه‌های عمومی به میزان بیش از ۱۷ میلیارد تومان نیز ابلاغ شده و در مجموع اعتبارات ابلاغ شده استانی به بیش از ۷۳۱ میلیارد تومان رسیده که میزان تخصیص ۵۹ درصد بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران یادآور شد: همچنین ۳۴ میلیارد تومان اعتبار به عنوان پاداش بازنشستگان تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به کسری ۱۳۹ میلیارد تومانی اعتبار تاکنون در استان مازندران گفت: قرار بود این کسری از محل فروش اموال مازاد تامین شود که ۱۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای جبران کسری اعتبارات هزینه‌ای ابلاغ شده است.

غلامی راد کل تخصیص هفت ماه اول سال جاری را بیش از ۴۳۱ میلیارد تومان ذکر کرد و یادآورشد: از این اعتبار ۵۸ میلیارد تومان مربوط به حقوق ماهیانه، ۲۰ میلیارد تومان به نیروهای سایر بوده و میانگین اضافه کار رسمی و پیمانی در سال جاری ۲۱ هزار تومان بوده است.

وی گفت: میانگین یک ساعت اضافه کار برای پرسنل قراردادی ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان و میانگین یک روز ماموریت پرسنل استان ۱۷۳ هزار تومان بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران یادآور شد: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت حقوق سالیانه ۶۹۶ میلیارد تومان بوده و اعتبار مورد نیاز برای پرداخت عیدی ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و برای مانده مرخصی ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

غلامی راد به ابلاغ بحث مناطق مرزی اشاره کرد و گفت: ۱۷ میلیارد تومان برای دستگاه‌هایی که مشمول این ابلاغیه مناطق مرزی هستند اعتبار نیاز داریم.

وی یادآور شد: برای افزایش حقوقی و ارتقای طبقه و گروه ۱۰ میلیارد تومان لازم است و در مجموع برای کل اعتبارات هزینه‌ای ۷۴۸ میلیارد تومان لازم بوده که تاکنون ۷۱۳ میلیارد تومان اعتبارات ابلاغ شده است و از این‌رو با ۳۵ میلیارد تومان کسری اعتبار در بخش حقوق مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه در مجموع ۲۰۵ میلیارد تومان اعتبار تا پایان سال با کسری اعتبار مواجه خواهیم بود، اظهار امیدواری کرد در قالب فروش اموال مازاد و غیره این کسری را جبران کنیم.

برچسب ها: مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار