پویش ” این خانه روشن است ” در شرکت توزیع برق مازندران آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۷۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴ 18 November 2020

فرامرز سپری در مراسم آغاز به کار پویش ” این خانه روشن است ” ، با اشاره به آغاز فرایند اجرایی شدن این پویش در ۶ سر فصل اصلی شامل : برق امید؛مانورهای جهادی؛پویش سیم به کابل؛ خدمات غیر حضوری برق من و کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری ؛ آمار مشترکان شرکت توزیع برق مازندران را یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر اعلام کرد.

وی با تشریح برنامه ها و اقدامات شرکت توزیع برق مازندران برای روزها و ماه های آینده ، افزود : میانگین مصرف این مشترکان به جز فصل تابستان حدود ۸۰ مگاوات است که طبق طرح برق امید ، مصرف برقشان رایگان خواهد بود.

سپری با اعلام این که میزان برق مصرفی مشترکان در مازندران در پیک مصرف بویژه در تابستان دو تا سه برابر میزان تولید برق استان است ، گفت : با اجرای طرح امید ، وزارت نیرو و شرکت های برق استانی از جمله مازندران به دنبال تغییر الگوی مصرف و تبدیل مشترکان پر مصرف به خوش مصرف و خوش مصرف ها به کم مصرف هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران اظهار کرد: با کاهش ۱۰ درصدی میزان مصرف برق توسط مشترکانی که مصرفشان بیش از۴۰۰ مگاوات است ، بار اضافی که از ناحیه تولید و تامین برق استان بویژه در دوره پیک بر شرکت تحمیل می شود ، کاسته خواهد شد.

وی تعداد مشترکان پرمصرف استان را ۳۶ درصد مجموع مشترکان برق استان برآورد کرد.

سپری همچنین از مشترکانی که بین ۸۰ تا حدود ۴۰۰ مگاوات برق در فصولی غیر از تابستان مصرف می کنند به عنوان مشترکان خوش مصرف یاد کرد.

طرح برق امید از اول آبان ماه در استان مازندران همزمان با سراسر کشور اجرایی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران همچنین از اینترنتی شدن ارائه ۴۰ خدمت این شرکت به مشترکان در بستر اینترنت و در قالب اپلیکشن ” برق من ” از ۹ آذر ماه سال جاری خبر داد و گفت که مشترکان می توانند با نصب اپلیکشن برق من این خدمات را دریافت کنند.

وی طرح ” سیم به کابل ” در حدود ۳۰۰ کیلومتر شبکه برق ، درخواست انشعاب ، خاموشی ، تغییر نام و صورت حساب را از جمله طرح هایی دانست که در بستر اینترنتی به مشترکان ارائه می شود.

سپری از بدهی ۳.۵ میلیارد ریالی به پیمانکاران و تولیدکنندگان به عنوان مهمترین مشکل پیش روی شرکت برق مازندران یاد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار