اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 29 آبان توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۱۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴ 19 November 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 28 آبان ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 28 آبان بشرح زیر است:

کشف 31 فقره سرقت منزل در رامسر

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 31 فقره سرقت منزل و دستگیری 2 سارق حرفه ای در شهرستان رامسر خبر داد .

سردار"مرتضی میرزایی" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد از منازل در بخش جنت رودبار شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای در آن شهرستان شدند.

سردارمیرزایی، خاطرنشان کرد: با هماهنگی های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 31 فقره سرقت از منازل در این شهرستان اعتراف کردند .

این مقام انتظامی از دستگیری 3 مالخر اموال سرقتی در جریان رسیدگی به این پرونده خبر داد و اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی به ارزشی بالغ بر 10 میلیارد ریال کشف شد.

سردار میرزایی در خاتمه، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.


-------------------------------------------------------


انهدام باند سرقت احشام در مازندران

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از انهدام باند سرقت احشام با 10 فقره سرقت احشام از دامداری ها در شهرستان های آمل، بابل و محمودآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود تقدیسی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از دامداری ها در شهرستان های آمل، بابل و محمودآباد توسط افرادی ناشناس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، تصریح کرد: پس از بررسی های همه جانبه، اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی سارقان که با تهدید مالباختگان اقدام به سرقت احشام از دامداری های آنان کرده بودند، آغاز شد .

سرهنگ تقدیسی در ادامه، اظهار داشت: کارآگاهان با بررسی های اطلاعاتی و سرنخ های به دست آمده موفق به شناسایی یک باند سرقت 3 نفره احشام در جریان رسیدگی به این پرونده شدند .

تقدیسی از دستگیری متهمان در عملیاتی غافلگیرانه خبر داد و اظهار داشت: این سارقان حرفه ای که با تهدید مالباختگان اقدام به سرقت احشام از دامداری های آنان می کردند، در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به سرقت 150راس احشام از 10 دامداری در شهرستان های آمل، بابل و محمودآباد اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، در خاتمه گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.


-------------------------------------------------------


کشف 10 هزار لیتر سوخت قاچاق در ساری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف 10 هزار لیتر سوخت قاچاق در یکی از روستاهای حومه شهرستان ساری خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد محمد پور با اعلام این خبر، افزود: در اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص قاچاق منابع ملي،مامورين اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس امنبت اقتصادي و در پي کسب خبری مبنی بر اینکه افرادي در یکی از روستاهای حومه شهرستان ساري در امر خريد و فر وش سوخت هاي قاچاق فعاليت می کندف موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسیف ماموران دریافتند، متهمان به سرقت در یکی از روستاهای حومه شهرستان ساری با يک خودرو وانت نيسان شبانه سوخت ها را با همکاری یکی از جایگاه داران سوخت به صورت غير مجار از جايگاه تحويل و در داخل مخزن 20 هزار ليتري واقع در منزلش دپو می کنند .

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، اظهار کرد: این افراد پس از دپو، سوخت ها را در فرصت هاي مختلف قاچاق و به افراد غيربومي در استان هاي ديگر به فروش مي رساندند.

سرهنگ محمدپور، افزود: با دریافت این اطلاعات و با هماهنگی قضائی با همکاري نمايندگان شرکت پخش فرآورده هاي نفتي در بازرسی از محل دپوی سوخت قاچاق 10 هزار ليتر گازوييل قاچاق کشف شد .

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران،گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ريالي سوخت های مکشوفه 500 میلیون ریال برآورد شده که سوخت هاي مکشوفه به شرکت پخش فرآورده هاي نفتي تحويل شد.


-------------------------------------------------------


سارق خودرو در شهرستان نور به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری سارق خودرو با 16 فقره سرقت خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدزمان شالیکار در تشریح این خبر، گفت: ماموران گشت پلیس راه این شهرستان در حین ماموریت به یک خودروی سواری مزدا حین تردد در یکی از محورهای این شهرستان مظنون شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور، تصریح کرد: با همکاری ماموران کلانتری 11 این شهرستان و ماموران پلیس راه خودروی مورد نظر را که با سرعت زیاد قصد داشت از محل متواری شود در عملیاتی ضربتی متوقف شد.

سرهنگ شالیکار، اظهار داشت: در این عملیات راننده خودروی مورد نظر دستگیر و خودروی مورد نظر که برابر بررسی های به عمل آمده دارای سابقه سرقت بود توقیف شد.

وی در ادامه، افزود: متهم در بازجويي هاي به عمل آمده تاکنون به 6 فقره سرقت خودرو و 10 فقره سرقت اموال داخلی خودرو ها در تهران و شهرستان نور اعتراف کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان نور، در خاتمه گفت: ضمن کشف خودروهای سرقتی متهم پس از تشكيل پرونده برای سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفی شد.


-------------------------------------------------------


کشف 23 فقره سرقت در محمودآباد

فرمانده انتظامي شهرستان محموآباد از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 23 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ محمود حسین زاده در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 11 سارق و مالخر اموال مسروقه در این شهرستان شدند .

سرهنگ حسین زاده، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 23 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند .

وي از توقیف 25 خودرو و 12 موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت برابر دستور مقام محترم قضايي مبني بر جلب محكومين كيفري و حقوقي ماموران موفق به دستگيري 18 نفر در این ارتباط شدند.

سرهنگ حسین زاده از دستگیری 8 خرده فروش مواد مخدر در این طرح نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی در بازدید از محل اختفای متهمان مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر کشف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام دارند.


-------------------------------------------------------


کشف 2 هزار نخ سیگار قاچاق در میاندورود

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف 2 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی داداش تبار" درباره جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه انواع سیگارهای خارجی قاچاق در این شهرستان، موضوع ر دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی فرد مورد نظر را شناسایی و در بازرسی از محل فعالیت وی 2 هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شد.


-------------------------------------------------------


كشف 3 و نیم تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی، از توقيف یک خودروی حامل 3 و نیم تن چوب جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ"حمیدرضا فرهودی"درتشريح اين خبر،گفت: در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران یگان امداد اين فرماندهي حين کنترل خودروهاي عبوري به یک خودروی حامل چوب مظنون شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی، افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 3 و نیم تن چوب آلات جنگلی غیر مجاز که توسط راننده خودرو از جنگل های اطراف این شهرستان برداشت شده بود، کشف کردند.

سرهنگ فرهودی،افزود: راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفی شد.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی از عزم راسخ پليس براي برخورد با پديده قاچاق کالا خبر داد و به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.


-------------------------------------------------------


شکارچی غیر مجاز پرنده در میاندورود به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود ازدستگیری شکارچی غیر مجاز پرنده و کشف 3 قطعه عقاب تاکسیدرمی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی داداش تبار" در تشریح این خبر، گفت: در راستای حفاظت محیط زیست و مبارزه با قاچاق پرندگان، ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی موفق به شناسایی یک قاچاقچی پرنده در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، افزود: با هماهنگی قضائی متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی 3 قطعه عقاب تاکسیدرمی شده، کشف شد.

سرهنگ داداش تبار ارزش ریالی پرندگان کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود در پايان با اشاره به اينكه قاچاق منابع زیست محیطی به تاراج بردن منابع ملي است، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان مراتب را سریعاً به پلیس 110 اعلام دارند.


-------------------------------------------------------


کشف 4 خودروی سرقتی در بابلسر

فرمانده انتظامی بابلسر از دستگیری 2 سارق خودرو و کشف 4 خودروی سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حسین زارع " در گفت‌و‌گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در بابلسر و شهرستان‌های همجوار، موضوع در دستور کار پليس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، خاطرنشان كرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی همه همه جانبه موفق به شناسایی و دستگیری 2 سارق سابقه دار در این ارتباط شدند.

سرهنگ زارع، تصریح کرد: پس از هماهنگي با مرجع قضايي، متهمان در عملیاتی ضربتي دستگير و بازرسی از مخفیگاه آنان 2 دستگاه خودروی سرقتی کشف شد.

وی با اشاره به این که متهمان در بازجویی های به عمل آمده به سرقت 2 خودروی دیگر نیز اعتراف کردند، اظهار داشت: خودوروهای مورد نظر نیز در ادامه این عملیات کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی بابلسر در خاتمه به شهروندان توصيه كرد: ضمن خودداری از به جای گذاشت مدارك و اشياء قيمتي در داخل خودرو آن را به تجهيزات ايمني تجهيز و از پارك خودرو در نقاط خلوت و تاريك به مدت طولاني خودداری کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار