سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت که تردد بین شهری برای کارکنان دولت در استان از روز شنبه اول آذر ماه و همزمان با اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی فقط با ارائه کارت شناسایی شغلی یا معرفی‌نامه رسمی مدیران ارشد دستگاه‌ها امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۹۱۷۸۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 20 November 2020

به گزارش تابناک مازندران ، سرهنگ رحیم باقری افزود: در ایام محدودیت های کرونایی تمامی کارکنان دولت، کادر درمانی از جمله پرستاران و پزشکان و همچنین کارکنان شرکت های زیر مجموعه دولت برای ورود به شهرهای دارای وضعیت قرمز، نارنجی و زرد باید مدارک شناسایی معتبر داشته باشند.
وی توضیح داد: مدارک شناسایی برای تردد نیز شامل کارت شناسایی شغلی و یا نامه مستقیم مدیران ارشد شرکت ها و دستگاه‌های محل خدمت است که به نام فرد و یا با ذکر مشخصات خودرو صادر می شود.
سرپرست پلیس راهور مازندران گفت: البته تردد برای خبرنگاران با در دست داشتن کارت خبرنگاری در همه شهرها آزاد است ولی این اجازه تنها شامل خود خبرنگار می شود و افراد همراه را شامل نمی شود.
وی افزود: کارکنان دولتی که قصد ترد به شهرهای غیر از محل شغلی برای انجام ماموریت را دارند، باید حتما برگه ماموریت سازمانی را به همراه داشته باشند.
سرهنگ باقری با اظهار این که وانت بارها از ممنوعیت تردد معاف هستند، گفت: این خودروها جزو حمل و نقل خدماتی محسوب می شوند و مشمول محدودیت نیستند ولی نباید مسافر به همراه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار