هفته بسیج گرامیداشت نام و یاد یاران عاشورایی امام راحل عظیم الشان (ره) در کربلای ایران اسلامی است که برق صلابت ، شجاعت و اقتدار آنان چشمان استکبار جهانی را درنوردید.
کد خبر: ۹۱۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳ 20 November 2020

به گزارش تابناک مازندران ، بسیجیان رهروان راستین ابرمرد تاریخ معاصر و روح بلند مقتدای جهان اسلام هستند که با بی باکی و هوشمندی زایدالوصف بیرق رنگین انقلاب اسلامی را در کوران حوادث پرشمار کشور در اهتزاز نگه داشته و به آن می بالند.
امروز و در هنگامه تحریم و تشدید مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور،حاکمیت تفکر وفرهنگ مانای بسیج نیاز ضروری قلمداد می شود که باید با حضور چشمگیرو فداکارانه نیروهای پرتوان وبا اراده بسیجی انقلاب را همانند سالهای طلایی حماسه و ایثار از گردنه های سخت و دشوار عبور داد.
بی گمان گسترش فرهنگ بسیجی نسخه شفابخش و علاج دردهای کشور در همه شئون است که به افزایش کارآمدی انقلاب و تحقق اهداف متعالی آن منجر خواهد شد .
مجمع نمایندگان مردم شریف مازندران در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت هفته بسیج و نام و یاد شهیدان عالیمقام بسیجی دفاع مقدس ،رجاواثق دارد در پرتو تلاشهای مجدانه مدیران جهادی و بسیجی کشور در بخشهای مختلف و کاریست آموزه های وحیانی اسلام ناب محمدی(ص) ونیزرهنمودهای ارزنده رهبر مقتدر و بسیجی انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) قله های رفیع وآرمانی انقلاب در ظل عنایات حضرت ولی عصر(عج) فتح خواهد شد.

دبیر خانه مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار