سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر : طی سالجاری صورت گرفت
سرپرست دانشگاه ازاد قائمشهر گفت ؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با بیش از یک هزار و ۶۰۰ مقاله ISI و علمی پژوهشی وزارتین دارای نمایه ISC دارد .
کد خبر: ۹۱۸۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸ 23 November 2020

پیمان ولیپور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر اظهارداشت: این واحد دانشگاهی بیشترین دانشجو را در رشته‌های غیرپزشکی در نیمسال نخست ۱۴۰۰-۱۳۹۹ جذب کرد.

ولی‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در قائم‌شهر درباره جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر در ترم نخست سال تحصیلی جدید اظهار کرد: این واحد دانشگاهی با بیش از ۲۲۰ رشته غیرپزشکی در مقاطع کاردانی تا دکتری تخصصی در زیرگروه‌های علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی، منابع طبیعی، هنر و معماری مانند گذشته بیشترین دانشجو را بین دانشگاه‌های استان مازندران در نیمسال نخست ۱۴۰۰-۱۳۹۹ جذب کرد.

جذب بیشترین دانشجو در رشته‌های غیرپزشکی توسط دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر
 

وی در پاسخ به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر از لحاظ رتبه‌های بین‌المللی در چه جایگاهی قرار گرفته است، عنوان کرد: از جمع ۱۵۷ دانشگاه و مؤسسه ایرانی، ۲۹ واحد دانشگاه آزاد اسلامی طبق رتبه‌بندی از سوی پایگاه رسمی و معتبر سایمگو رده‌بندی جهانی، این واحد دانشگاهی با رتبه ۷۵۸ در جایگاه سوم دانشگاه آزاد اسلامی کشور و رتبه ۵۲ از کل دانشگاه‌های کشور جای گرفته است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر به آنا گفت: بین استادان هیئت علمی استان مازندران اعم از دانشگاه‌های دولتی، آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی استادان این واحد دانشگاهی رتبه هشت را بعد از دانشگاه مازندران و دانشگاه نوشیروانی بابل کسب کردند و بین ۱۰۰ استاد برتر دانشگاه آزاد اسلامی کشور پنج استاد قائم‌شهری در نظام رتبه‌بندی ارجادهی اسکولار گوگل جای گرفتند.

ولی‌پور خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با بیش از یک هزار و ۶۰۰ مقاله ISI و علمی پژوهشی وزارتین دارای نمایه ISC دارد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر عنوان کرد که به‌تازگی علی شکوهی‌راد عضو هیئت علمی گروه مهندسی شیمی و علی ابراهیم‌نژاد عضو هیئت علمی گروه ریاضیات و آمار در فهرست دو درصد دانشمندان و نخبگان برتر جهان قرار گرفتند و برای این دانشگاه افتخارآفرین شدند.

به گزارش آنا; دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با بیش از ۹۰ آزمایشگاه پیشرفته و آموزشی ۱۳ هکتار مزرعه و مجتمع کشت و صنعت با زیرساخت‌های پرورش مرغ گوشتی، استخر گرمابی، استخر سردآبی، تولید ماده ضدعفونی دست و ماسک ویژه جلوگیری از شیوع کرونا و نخستین پارک علمی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی زیر نظر ریاست جمهوری بالغ‌بر ۳۰ واحد فناور همچنان پیش‌رو است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار