رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از برگشت بیش از ۳ هزار خودرو در طرح اعمال محدودیت و ممنوعیت های تردد با توجه به وضعیت کرونایی از جاده های استان طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد .
کد خبر: ۹۱۸۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴ 24 November 2020

به گزارش تابناک مازندران ، علیرضا قدمی گفت: در راستای اجرای طرح محدودیت های کرونایی از اول آذرماه، ماموران پلیس راه استان با استقرار در مبادی ورودی استان از ورود بیش از ۳ خودرو به داخل استان که قصد تردد و ورود به مناطق غیر از محل سکونت خود را داشته اند جلوگیری کردند.

وی تصریح کرد: در این طرح ۲۰۰ خودرو به علت نقض قوانین و مقررات طرح محدودیت های کرونایی و عدم توجه به هشدار پلیس از ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان اعمال قانون و جریمه شدند.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز اجرای محدودیت های جدید کرونایی از شنبه اول آذرماه گفت: تمامی مبادی ورودی و خروجی استان از سوی ماموران پلیس راه به صورت شبانه روزی تحت کنترل شدید قرار دارد .

قدمی اظهار کرد: تردد خودروهای غیر بومی در این مدت از زمان ۲ هفته ای تنها با برگه های تردد مکان پذیر است و تردد غیرمجاز در شهرهای با وضعیت قرمز تا یک میلیون تومان و شهرهای با وضعیت نارنجی تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت .

رئیس پلیس راه مازندران از بارش خفیف برف در ارتفاعات محورهای مواصلاتی استان خبر داد و افزود: سطح جاده ها خشک و ترافیک در محورهای مواصلاتی عادی و روان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار