اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 4 آذر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۱۹۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۳ 25 November 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 4 آذر  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 4 آذر بشرح زیر است:

کشف 28 فقره سرقت اماکن خصوصی در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری 2 سارق اماکن خصوصی با 28 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"ذات الله رضوانی" در باره جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ رضوانی، خاطر نشان کرد: این 2 سارق حرفه ای ضمن اعتراف به 28 فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان آمل، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پايان به شهروندان توصیه کرد: هشدارهای انتظامي را در بحث پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.


--------------------------------------------------------


کشف 8 کیلوگرم مواد مخدر در چالوس

جانشین انتظامي شهرستان چالوس، از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف 8 کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حمید عابدی نیا" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر توسط فردی در شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

چالوس انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و با همکاری ماموران کلانتری 13 مرزن آباد در عملیاتی ضربتی وی را در حین جابجایی مواد مخدر با یک خودروی سواری دستگیر کردند.

سرهنگ عابدی نیا از کشف 8 کیلو گرم تریاک از داخل خودروی متهم خبر داد و اظهار داشت: این عامل افیونی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

وی بابيان اينکه مواد مخدر عاملی برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشري است، گفت: مواد مخدر ريشه اخلاق را در جامعه مي سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها و نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني آنان مي شود.

عابدی نیا در پایان، خاطر نشان کرد: مقابله با پديده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری و تعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است.


--------------------------------------------------------


پلمپ 5 واحد صنفی متخلف در سوادکوه

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از پلمب 5 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالله اکبری در تشریح این خبر گفت: در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و اجرای طرح کاهش ساعات کار صنوف به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، طرح بازدید و نظارت بر واحدهای صنفی در سطح شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره صمت از واحدهای این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ اکبری با اشاره به بازديد از بیش از 110واحد صنفي این شهرستان طی دو روز گذشته، تصريح كرد: در اين طرح 5 واحد صنفي نيز به دليل عدم توجه به اخطارهاي داده شده پلمب شد و به 45 واحد صنفی متخلف نیز اخطار پلمب داده شد.

فرمانده انتظامي سوادکوه در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان به خصوص اصناف و بازاریان با پلیس، اظهار داشت: تلاش پليس در كنار ساير ادارات و سازمان ها به منظور حفظ امنيت و سلامتي شهروندان تا قطع كامل زنجيره ويروس كرونا ادامه خواهد يافت.


--------------------------------------------------------


کشف 6 تن چوب جنگلي قاچاق در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، از کشف 6 تن چوب جنگلي قاچاق از 2 قاچاقچی محصولات جنگلی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ محمدصادق شاه نظری با اعلام اين خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگ های این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی متهمان را در حین حمل چوب با 2 خودروی نیسان در یکی از محورهای روستایی این شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودروهای این افراد در مجموع 6 تن چوب جنگلی قاچاق که از جنگ های این شهرستان برداشت شده بود کشف شد .

سرهنگ شاه نظری، ارزش چوب های قاچاق کشف شده را بالغ بر 150 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

ف

masoud pashna, [۲۴.۱۱.۲۰ ۱۹:۵۱]
رمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.


--------------------------------------------------------


دستگیری سارق اماکن خصوصی در شهرستان سیمرغ

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ از دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی با 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین اسدی" در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان سیمرغ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ اسدی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده به 8 فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد.

وی همچنین اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.


--------------------------------------------------------


کشف 25 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی عباس آباد

فرمانده انتظامي شهرستان عباس آباد از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 25 فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حسین عبدی" در گفت ‌و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در راستای جلب رضايت عمومي شهروندان طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با هدف مقابله با سرقت در سطح شهرستان عباس آباد به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، افزود: در اجرای این طرح، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضائی موفق به شناسایی و دستگیری 20 سارق و مالخر اموال مسروقه در این شهرستان شدند .

سرهنگ عبدی خاطر نشان کرد: این متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 25 فقره سرقت اماکن، منزل، اموال و قطعات خودرو و ... در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان عباس آباد در پايان از همکاري صميمانه مردم قدرانی کرد و گفت: چنين طرح هاي امنيتي ادامه خواهد داشت و شهروندان مي توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر، سرقت ، کالاي قاچاق و ...مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.


--------------------------------------------------------


کشف 16 فقره سرقت اماکن خصوصی در بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری 3 سارق اماکن خصوصی با 16 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"حسین زارع " درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی درسطح شهرستان ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرارگرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی 3سارق حرفه ای اماکن خصوصی در این شهرستان شدند .

سرهنگ زارع خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان در عملیات ضربتی دستگیر و در بازجوئی های به عمل آمده به 16 فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.

وی با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند،خاطر نشان کرد: رعایت مسائل امنیتی ، هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می روند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در خاتمه از شهروندان خواست: درصورت مشاهده افراد مشکوکی که در محدوده زندگی آنان پرسه می زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.


--------------------------------------------------------


دستگیری سارق باغات و مزارع کشاورزی در گلوگاه

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری سارق باغات و مزارع کشاورزی با کشف 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "اسماعیل حسن زاده "در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغات و مزارع در شهرستان گلوگاه موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی، افزود: در این راستا ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی، سارق شناسایی و با هماهنگی قضائی آنها را در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر کردند.

سرهنگ "حسن زاده" در ادامه خاطر نشان کرد : متهم در بازجویی ها تاکنون به 8 فقره سرقت باغات و مزارع کشاورزی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه در خاتمه به شهروندان، توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار