دفتر رییس جمهوری آرژانتین اعلام کرد که پیکر «دیگو مارادونا» اسطوره فوتبال این کشور در کاخ ریاست جمهوری آرژانتین در بوینس آیرس به خاک سپرده خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷ 26 November 2020

دفتر رییس جمهوری آرژانتین اعلام کرد که پیکر «دیگو مارادونا» اسطوره فوتبال این کشور در کاخ ریاست جمهوری آرژانتین در بوینس آیرس به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش ایرنا، اسطوره تمام نشدنی آلبی سلسته شب گذشته(چهارشنبه) بر اثر حمله قلبی در ۶۰ سالگی چشم از جهان فرو بست.

براساس اعلام خبرگزاری فرانسه و به نقل از «ماریو هاک» سخنگوی رییس جمهوری آرژانتین، پیکر مارادونا در کاخ «کاسا روسادا» به خاک سپرده خواهد شد تا عموم مردم بتوانند در فاصله روزهای پنجشنبه تا شنبه به قهرمان ورزشی خود ادای احترام کنند.

«جان برویارد» دادستان آرژانتین نیز پیش تر از انجام کالبدشکافی روی بدن مارادونا به منظور پی بردن به علت دقیق مرگ خبر داده و اعلام کرده بود که فوق ستاره اسبق تیم ملی آرژانتین در ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه فوت کرده است.

اسطوره آلبی سلسته هفته گذشته و بدنبال جراحی و پس از عود کردن عوارض مربوط به وابستگی به الکل و مواد مخدر مجبور به دریافت داروی آرام بخش شد.

پس از انجام این جراحی پزشکان معالج وی اعلام کرده بودند که مارادونا به مراقبت پیوسته نیاز داشته و باید برای رهایی از اعتیاد به الکل در کلینیک ترک اعتیاد بستری شود.

و حالا مردی که دنیای فوتبال وی را با لقب «دست خدا» می‌شناخت، پس از حمله قلبی درگذشته است.

تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۱۹۸۶ با درخشش مارادونا موفق شد جام را به بوینس آیرس ببرد.

او به تازگی هدایت باشگاه جیمناسیا لاپلاتا را در کشورش عهده‌دار شده بود.

برچسب ها: مارادونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار