در پی برکناری رئیس اداره بهداشت درمان آمل؛
تصمیم غیرکارشناسی علوم پزشکی مازندران با استعفای تمام رئیس بیمارستان های آمل و نارضایتی رسانه ها و مردم از همان ساعات ابتدایی این عزل همراه بود و باعث شد تیغ انتقادات به سمت رئیس علوم پزشکی مازندران تیزتر شود و به نوعی خواستار ورود مسئولان وزارت بهداشت و استاندار هستند .
کد خبر: ۹۱۹۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷ 27 November 2020

وضعیت قرمز شهرستان و عدم رعایت مردم به این ویروس از یکسو و تصمیم های غیرکارشناسی رئیس علوم پزشکی مازندران از سویی دیگر نشان می دهد که باید منتظر موج سوم کرونا با قدرتی هجومی تر در امل باشیم
به گزارش سفیر هراز،

آمل در وضعیت ممتد قرمز کروناست، از زمانی که این ویروس در این شهر جا خوش کرده است، عدم مدیریت درست بحران در سطح کلان و توجه نکردن مردم به فاصله های اجتماعی، منجر شد تا به مشکلی فرا بحرانی تبدیل شود.

وضعیت قرمز شهرستان و عدم رعایت مردم به این ویروس از یکسو و تصمیم های غیرکارشناسی رئیس علوم پزشکی مازندران از سویی دیگر نشان می دهد که باید منتظر موج سوم کرونا با قدرتی هجومی تر در امل باشیم، موسوی که در چند ماه حضور کرونا چالش های زیادی برای آمل خلق کرد که یکی از آن دستگاه اکسیژن ساز بود، که حاشیه ساز شد، حال با وجود شرایط قرمز تصمیم به عزل و انتصاب در مدیریت اداره بهداشت امل کرده است، سمتی که نقش پر رنگی در مدیریت کرونا دارد.

اگر رئیس علوم پزشکی مازندران لازم به تغییر و تحول در مدیریت بهداشت امل بود، باز هم نباید این زمان را که در وضعیت بد کرونایی هستیم انتخاب می کرد تا خود تنش جدیدی را اغاز کند، مدیری که خود باید کاهش کرونا را سبب شود، با ایجاد جابه جایی های نابخردانه موجب افساراگسیختگی بیشتری این بیماری خواهد شد و در حالی این اتفاق صورت گرفت که در دو پیک گذشته شاهد عملکرد خوب این مدیر بودیم و توانستیم تا حدودی کرونا را مهار کنیم.

این تصمیم غیرکارشناسی علوم پزشکی مازندران با استعفای تمام رئیس بیمارستان های آمل و نارضایتی رسانه ها و مردم از همان ساعات ابتدایی این عزل همراه بود و باعث شد تیغ انتقادات به سمت رئیس علوم پزشکی مازندران تیزتر شود و به نوعی خواستار ورود مسئولان وزارت بهداشت و استاندار هستند .

در شرایطی این تصمیم گرفته شده است که انتظار می رفت، علوم پزشکی مازندران بییشتر از بازی های سیاسی به فکر سلامت مردم باشد، اختلافات سیاسی برخی از مسئولین شهرستان با علوم پزشکی مازندران شاید یکی از این دلایل برای این تصمیم نادرست باشد که مردم نقطه پرگار این اتفاق خواهند بود و متضرر اصلی هستند، اتفاقی که در مرداد ماه با کاهش اکسیژن جان هم هم وطنانمان به خطر افتاد.

شهرستان آمل یک هفته از قرنطینه را پشت سر گذاشته است و این تصمیم می تواند تمام این زحمات را هدر دهد و فقط بار اقتصادی و جانی برای شهرستان آمل بگذارد.

امیدواریم با ورود مسئولین شهرستان و استانی برای این تصمیم عجولانه چاره اندیشی شود تا در نهایت وضعیت قرمز آمل بحرانی تر نشود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار