دبیر هیات کشتی مازندران اتهامات سرپرست باشگاه استقلال در باره عدم صدور رضایت‌نامه برای دو کشتی‌گیر این تیم را نادرست اعلام کرد و گفت : تخریب هیات کشتی مازندران زیبنده تیم استقلال نیست
کد خبر: ۹۱۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 27 November 2020

دبیر هیات کشتی مازندران اتهامات سرپرست باشگاه استقلال در باره عدم صدور رضایت‌نامه برای دو کشتی‌گیر این تیم را نادرست اعلام کرد و گفت : تخریب هیات کشتی مازندران زیبنده تیم استقلال نیست

 ایرنا ، سرپرست باشگاه استقلال چند روز پیش در نامه ای به علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی نسبت به آنچه که " غرض ورزی مسئولان هیات کشتی مازندران " در صدور رضایتنامه برای محمد رمضانپور و علی سوادکوهی برای این باشگاه نامید ، شکایت کرد.

علی مددی در نامه اش نوشته بود : با توجه به پایان زمان رسمی قراردادها در ۲۵ آبان توسط سازمان لیگ و فدراسیون کشتی ، متاسفانه هیات کشتی استان مازندران با غرض ورزی رضایتنامه محمد رمضانپور و علی سوادکوهی را که با تیم کشتی استقلال حدود سه ماه است قرارداد داخلی امضا کرده و نزدیک ۳۵ درصد قراردادشان را دریافت نموده اند، صادر نکرده است.

سرپرست باشگاه استقلال از رییس فدراسیون کشتی خواست تا از طریق کمیته انضباطی به عنوان داور حکم در قراردادهای سازمان لیگ رضایتنامه این کشتی گیران را صادر کند.

به گزارش روابط عمومی هیات کشتی مازندران ، دبیر هیات کشتی این استان در پاسخ به این اتهامات ان با بیان اینکه سرپرست تیم‌کشتی استقلال بدون آگاهی علیه این هیات موضع‌گیری کرده است، گفت: تخریب هیات کشتی استان مازندران به عنوان مهد کشتی کشور، زیبنده تیم استقلال نیست.
فرزاد فعلی افزود : هیات کشتی مازندران رضایت‌نامه علی سوادکوهی را در تاریخ ۲۴ آبان به صورت اتوماسیون برای سازمان لیگ ارسال کرد و کشتی‌گیر هم در جریان قرار گرفت.
وی در خصوص رضایت‌نامه محمدرمضانپور نیز گفت : براساس ضوابط اداری، هیچ درخواست رسمی از سوی کشتی‌گیر یا تیم استقلال مبنی‌ بر صدور رضایت‌نامه دریافت نشد.
دبیر هیات کشتی مازندران با تاکید بر این که ایجاد فضای منفی در شبکه های مجازی به نفع ورزش نیست ، اظهار داشت: مسئولان تیم کشتی استقلال تهران به جای تعجیل در تخریب کشتی مازندران، می‌توانستند با یک تماس تلفنی ساده وضعیت کشتی‌گیر خود را پیگیری کنند تا این گونه حاشیه ایجاد نشود.
فعلی افزود : از سازمان لیگ هم انتظار می‌رود تا مسئولان تیم‌ها را درخصوص روند پیگیری وضعیت کشتی گیران توجیه کند تا اقدامات نسنجیده را مرتکب نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار