به مناسبت ترور ناجوانمردانه دانشمندبرجسته هسته ای کشور استاد شهید محسن فخری زاده
به مناسبت ترور ناجوانمردانه دانشمندبرجسته هسته ای کشور استاد شهید محسن فخری زاده فرمانده ناحیه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم شهر پیام مشترکی منتشر کردند .
کد خبر: ۹۱۹۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳ 28 November 2020

به گزارش تابناک مازندران ، به مناسبت ترور ناجوانمردانه دانشمندبرجسته هسته ای کشور استاد شهید محسن فخری زاده فرمانده ناحیه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم شهر پیام مشترکی منتشر کردند .

بر اساس این گزارش، پیام مشترک فرمانده ناحیه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم شهر به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

يَوْمَ نَبْطِشُ الْبَطْشَةَ الْكُبْرَىٰ إِنَّا مُنْتَقِمُونَ(دخان،۱۶)
آن روز بزرگ که ما (آنها را) به عذاب سخت بگیریم که البته ما (از آنها) انتقام خواهیم کشید.

بسم الله القاصم الجبارین.
شهادت مظلومانه دانشمند برجسته وممتاز هسته ای کشور"محسن فخری زاده" از فرزندان نخبه این آب و خاک را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان(عج) و نائب برحقش امیر کاروان صبر و شکیبایی حضرت امام خامنه ای و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.
بدون شک دشمن در جهت مقابله با پیشرفتهای علمی و نظامی ایران عزیز راهی جز متوسل شدن به حیله ونیرنگ و حرکت زبون و ناجوانمردانه ندارد اما خداوند به مسلمانان وعده داده که خود انتقام گیرنده خواهد بود.
با توکل به خدا وتوسل به اهل بیت عصمت وطهارت دشمن باید شب و روزش رامنتظر دریافت انتقام‌از ملت حزب الله و جوانان برومند مدافع حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی به سر برد تا دیگر فکر جسارت وترور دانشمندان علمی و هسته ای ما را در سر نپرورانند به فرمایش رهبر فرزانه ما"دوران بزن و در رو دیگر تمام شده است."
بدون شک رشد و بالندگی علمی و هسته ای کشور مرهون تلاشهای مجاهدانه دانشمندان برجسته ای چون شهیدان علیمحمدی ها،احمدی روشن ها،رضایی نژادها وفخری زاده ها است، وجود این دانشمندان خاری است در چشم دشمنان وترور آنها آخرین دست و پا زدنهای استکبار و صهیونیست است که از درون موریانه خورده وپوسیده اند،غافل از اینکه این کشور پر است از دانشمندان و نخبگان علمی و هسته ای که برای زمینه سازی حکومت جهانی حضرت حجت(عج)آماده جهادند.
سنت و مشیت الهی بی تردید نشان از آن دارد که خون پاک شهدا، الهام بخش جوانان این مرز و بوم و ملل مظلوم جهان و محرّک قلوب مومنین درجهت اعتلا و سرافرازی همه جانبه میهن اسلامی و مقاومت ملل مظلوم و مستضعفان خواهد بود.

العاقبه للمتقین

سرهنگ پاسدار حسین علیزاده
حجت الاسلام سید میثم نبوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار