معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران از ساخت ۲ هزار واحد مسکن محرومین در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰ 01 December 2020

مهدی رازجویان در جلسه‌ای با حضور خیرین مسکن‌ساز استان مازندران با تاکید بر اینکه خیرین در ساخت مسکن نیازمندان نقش پررنگی دارند، افزود: اقدامات خیرین مسکن‌ساز در استان مازندران جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: نداشتن مسکن یکی از سخت‌ترین مشکلات یک خانواده می‌تواند باشد بنابراین آرامش و امنیتی که خیرین برای خانواده‌های نیازمند ایجاد می‌کنند اقدامی خداپسندانه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به برنامه دولت جهت ساخت ۲ هزار واحد مسکن محرومین در مازندران، گفت: مسکن سازی برای افراد نیازمند ضروری است.

وی ادامه داد: طرح اقدام ملی مسکن از برنامه‌های دولت جهت خانه‌دار کردن قشر متوسط و ضعیف جامعه است.

رازجویان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی در همراهی با خیرین مسکن‌ساز نباید کوتاهی کنند، افزود: همه ما وظیفه داریم در جهت رفع مشکل نیازمندان گام برداریم.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه در ساخت مسکن نیازمندان، کیفیت و استانداردهای لازم رعایت شود، اظهارکرد: با فرهنگ‌سازی در جامعه می‌توان از ظرفیت خیرین بیشتری جهت ساخت مسکن برای نیازمندان بهره برد.

رازجویان با اشاره به حمایت‌ دولت از خیرین، تصریح کرد: خانه‌دار کردن مردم باعث می شود تا امید و نشاط اجتماعی در جامعه افزایش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار