یک جوان نوشهری موفق به ساخت دستگاه تصفیه هوا در محیط شده است که هوای آلوده کرونایی را کاملا ضدعفونی می کند.
کد خبر: ۹۲۰۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱ 02 December 2020

یک جوان نوشهری موفق به ساخت دستگاه تصفیه هوا در محیط شده است که هوای آلوده کرونایی را کاملا ضدعفونی می کند.

علی خواجوی مقدم در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در این روزهای کرونایی و سخت، هرآنچه که به ضدعفونی محیط کمک کند امیدبخش است، اظهارکرد: شرکت مدارگستر نوشهر نیز که زیر نظر مرکز رشد واحدهای فناور نوشهر فعالیت دارد، با توجه به سابقه طراحی و ساخت دستگاه های متعدد برای پاکسازی و ضدعفونی منزل و محیط این بار موفق به ساخت دستگاه تصفیه هوا در محیط شده است که هوای آلوده کرونایی را کاملا ضدعفونی می کند.
وی با بیان اینکه این دستگاه بدون فیلتر است، افزود: فرآیند این دستگاه به این صورت است که وقتی در اتاق و یا هر محیطی قرار می گیرد اکسیژن اکتیو با غلظت سه صدم پی پی ان را در محیط منتشر می کند.
مدیر عامل شرکت مدارگستر نوشهر تصریح کرد: این دستگاه علاوه بر تصفیه و پاکسازی اتاق و محیط، همه سطوح و هوا را نیز استریل و ضدعفونی می کند.

خواجوی مقدم به کابردهای فراوان این دستگاه اشاره کرد و گفت: با توجه به متراژ محیط از 20 متر تا 2000 متر را ضدعفونی می کند.

وی ادامه داد: مشابه این دستگاه با این تکنولوژی توسط دو شرکت آلمانی و آمریکایی تولید می شده است و در حال حاضر نمونه بومی آن توسط این شرکت تولید می شود.

مدیر عامل شرکت مدارگستر نوشهر گفت: در حال حاضر دستگاه تصفیه هوا در حال طی کردن پروسه تاییدیه انستیتو پاستور ایران بوده که 90 درصد کار انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار