تا کنون بیش از ۳۵ فیلم داستانی و تله فیلم را کارگردانی کرده است و روی آنتن فرستاده. و اکثر بازیگران با تجربه مازندران و کشور در فیلمهایش به ایفای نقش پرداختند. محمدی بیش از ۷۰ فیلم ، سریال و سینمایی در سمت هایی همچون تهیه کننده ، مشاور کارگردان ، دستیار کارگردان و برنامه ریز و مدیر تولید و تصویر بردار و نویسنده و... را در کارنامه خود دارد.
کد خبر: ۹۲۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۳ 03 December 2020

ُبه گزارش تابناک مازندران ، رضا محمدی کارگردان ساروی متولد ۲۹ - اردیبهشت - ۱۳۶۹ ایران - مازندران - ساری - سمسکنده ، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون در خانواده ای متدین و فرهنگی چشم به جهان گشود.

کارگردان ساروی عاشق رهبر معظم انقلاب
 


پدر وی بازنشسته علوم پزشکی و مادرش بازنشسته آموزش پرورش است.
بر اساس این گزارش، تحصیلات ابتدایی اش را مادرش معلم او بوده و سپس کارشناسی حقوق را از دانشگاه قوه قضاییه فارغ التحصیل شده و اینک دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق بین الملل است.
از سال ۱۳۷۸ شروع به فعالیت هنری و بازیگری در تلویزیون نموده و از همان سال ها با هنرمندانی همچون جلیل و مارال فرجاد و مرحوم سیروس صابر به ایفای نقش در فیلم و سریال پرداخت.
در سال ۱۳۸۴ بازیگری را در سوره تهران آموخت و در همان سال اولین فیلم تجربی خود را با مجوز وزرات فرهنگ و ارشاد کارگردانی کرد. و در سال ۸۵ در ۱۶ سالگی به عنوان نوجوان ترین فیلمساز استان فیلم داستانی اش را با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ساخت.
دوره کارگردانی را در انجمن سینما جوان ایران گذراند. تا کنون بیش از ۳۵ فیلم داستانی و تله فیلم را کارگردانی کرده است و روی آنتن فرستاده. و اکثر بازیگران با تجربه مازندران و کشور در فیلمهایش به ایفای نقش پرداختند.
محمدی بیش از ۷۰ فیلم ، سریال و سینمایی در سمت هایی همچون تهیه کننده ، مشاور کارگردان ، دستیار کارگردان و برنامه ریز و مدیر تولید و تصویر بردار و نویسنده و... را در کارنامه خود دارد.
محمدی افزود در سال ۱۳۹۸ خدمت مقام معظم رهبری شرف حضور شدم و حضرت آقا به اهمیت زبان هنر اشاره داشتند و.. ، که بعد آن به ندای فرماندهی کل قوا لبیک گفتم و همچون سربازی در عرصه هنر انقلاب اسلامی جهاد کرده و لحظه ای را دریغ نکردم‌ و در سال ۱۳۹۹ ده فیلم را به عنوان کارگردان روی آنتن صداو سیما فرستادم و سال پرکاری را برای خود رقم زدم . اکثر فیلمهای ساخته شده محمدی با موضوعات آسیب های اجتماعی و آموزشی و تربیتی و پیام های قرآنی می باشد .

محمدی در عرصه مدیریتی خود جانشینی بسیج هنرمندان مرکز مازندران و مدیریت هنری سپاه مرکز مازندران و اینک مدیریت هنری معاونت اجتماعی سپاه کربلا مازندران را عهده دار است.
و داوری و دبیری جشنوارهای هنری را در کارنامه دارد. و برگزاری و اجرای چندین جشنواره و همایش های فرهنگی و هنری را عهده دار بود.
او بارها مورد تقدیر و تشویق اصحاب فرهنگ و هنر و فرماندهان سپاه قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار