استاندار مازندران از تداوم محدودیت های کرونایی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴ 04 December 2020

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا که در شهرستان تنکابن برگزار شد، با اشاره به اینکه به تناسب وضعیت سه شهرستان تنکابن، رامسر و عباس آباد نسبت به هفته های گذشته بهتر شده است؛ گرچه این هنوز خروجی اعمال محدودیت های اخیر نیست، خاطرنشان کرد: میانگین رعایت پروتکل های بهداشتی در این سه شهرستان مطلوب است و مردم ما در این سه نقطه از استان پروتکل های بهداشتی را بیشتر رعایت کردند.

وی با بیان این که رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های گذشته بر اساس محدودیت های اخیر تمدید می شود، اظهارکرد: محدودیت ها مانند قبل است و ورود به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان با پلاک های غیر بومی ممنوع و برای مشاغل هم همچنان محدودیت ها پابرجا است.

استاندار مازندران یادآور شد: محدودیت ها بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا تداوم دارد و با تمدید محدودیت های کرونایی انتظار می رود مردم بیشتر پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی گفت : محدودیت های مشاغل گروه دو و سه در شهرهای غیرقرمز ساعت ۱۸ به بعد به حالت طبیعی بازگشته است.

حسین زادگان افزود: مردم در مراجعه به بانک ها و اصناف باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و همچنین سازمان صمت، اصناف و نیروی انتظامی نظارت بیشتری بر بانک ها و مطب ها و سایر اماکن پرتردد اتخاذ کنند و مردم نیز در اینگونه اماکن بیشتر رعایت نمایند.

وی یادآور شد : مشاغل گروه یک باید پروتکل های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند چون تعداد زیادی از افراد با این گروه سرکار دارند لذا باید نظارت بر گروه یک سخت گیرانه تر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار