پورعلی گنجی مدافع ایرانی تیم شنزن چین گفت که او با این تیم قراردادی سه ساله دارد و در صورت دریافت پیشنهاد جدید، باید روی آن فکر کند.
کد خبر: ۹۳۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ 10 January 2021

مرتضی پورعلی گنجی مدافع ایرانی تیم شنزن که در دیدارهای پایانی فصل گذشته سوپر لیگ چین به این تیم اضافه شد، با این تیم در سطح اول فوتبال این کشور ماندگار شد. او در مصاحبه ای که با برنامه سلام صبح بخیر داشت، عنوان کرد که برای آغاز تمرینات فصل جدید، هفته آینده راهی کشور چین می شود.

پورعلی گنجی در این گفتگو تصویری در مورد شرایط کرونا در کشور چین گفت:

در چین خیلی خوب کرونا کنترل شد. چرا که در این کشور حتی رفت و آمدها را کنترل کردند و خود من ۴ ماه قبل که به چین رفتم، ۱۴ روز در یک اتاق کوچک قرنطینه شدم. تمام کسانی که وارد کشور چین می شوند، همگی قرنطینه می شوند و من احساس میکنم تنها با کنترل کردن رفت و آمد، کرونا را کنترل کنند.

وی در ادامه صحبت هایش گفت:

مردم در تمام مرکزهای خرید و مغازه ها و استادیوم های چین بدون ماسک حضور پیدا می کنند. فکر می کنم تمام شهرهای چین همگی از نظر ابتلا به کرونا پاک هستند و باید گفت که دمشان گرم!

پورعلی گنجی در مورد وضعیتش در تیم شنزن چین نیز پاسخ داد:

حقیقتا من ۳ سال با این باشگاه چینی قرارداد دارم و اگر پیشنهادی نیز باشد، باید روی آن فکر کنیم و باشگاه چینی به من اجازه خروج از باشگاه را بدهد.

مدافع ایرانی شنزن ادامه داد:

خدا را شکر با توجه به بازی هایی که فصل گذشته داشتیم، در تیم شنزن می مانم و ان شالله که بتوانیم امسال بهتر کار کنیم و نتیجه بهتری کسب کنیم.

وی در مورد زمان آغاز فصل جدید مسابقات فوتبال در چین نیز گفت:

از یک ماه و نیم دیگر فصل جدید فوتبال در چین شروع می شود. من یک هفته دیگر عازم چین می شوم و دو هفته را در قرنطینه می گذرانم. ان شالله از یک ماه دیگر تمریناتم را با تیم شنزن شروع می کنم تا فصل جدید را آغاز کنیم.

برچسب ها: پورعلی گنجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار