مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: با توجه به اینکه ۱۰ شهر مازندران شرایط قرمز کرونایی دارد،مدارس این استان بازگشایی نخواهد شد.
کد خبر: ۹۳۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷ 17 January 2021

 مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: با توجه به اینکه ۱۰ شهر مازندران شرایط قرمز کرونایی دارد،مدارس این استان بازگشایی نخواهد شد.

علیرضا سعدی پور در گفت و گو یی در خصوص وضعیت مدارس مازندران در این روزها که زمزمه بازگشایی مدارس و حضور برخی پایه های تحصیلی در برخی استان ها به گوش می رسد اظهارکرد: پایه های اول و دوم ابتدایی براساس اعلامی که از طریق ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش شده است در مناطقی که زرد و آبی هستند می توانند حضور پیدا کنند.
وی افزود: حضور عوامل اجرایی همانند معاونان و مدیر مدرسه مثل شیوه نامه ای که ادارات حضور می یابند است.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت:در خصوص هنرستان ها، فنی و حرفه ای و کار و دانش که دارای دروس عملی و کارگاهی هستند حضور دانش آموزان در مناطقی که زرد و آبی است صورت می گیرد و این موضوع شامل مناطق نارنجی و قرمز نیست.
سعدی پور با بیان اینکه بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا مازندران جزو مناطقی است که ۱۰ شهر آن قرمز و مابقی نارنجی است، تصریح کرد: فعلا این اعلام تا بهمن ماه است و منتظریم تا پس آن تعیین تکلیف شویم.
وی تاکید کرد: با این اوصاف در استان مازندران که ۱۰ شهر آن قرمز است مدارس بازگشایی نمی شود و این روند تا زمانی که وضعیت استان به حالت زرد یا آبی درآید ادامه می یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار