از سوی جهاد دانشگاهی واحد مازندران؛
برگزاری کلاس های استعداد سنجی و مشاوره طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در بابلسر آغاز شد .
کد خبر: ۹۳۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱ 23 January 2021

به گزارش تابناک مازندران،  کلاس های مشاوره ای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از سوی اداره کار ، رفاه و تعاون استان مازندران با اجرای جهاد دانشگاهی واحد مازندران دوم بهمن ماه 99 در پردیس دانشگاه مازندران برگزار شد.

برگزاری کلاس های مشاغل خانگی در بابلسر
 

 

حسن طالبی شلیمکی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در مازندران از برگزاری کلاس های مشاوره ا ی طرح توسعه مشاغل خانگی در مرکز آموزش جهاد دانشگاهی پردیس دانشگاه مازندران خبر داد و گفت: این کلاس های مشاوره ای طرح توسعه مشاغل خانگی از سوی اداره کار ، رفاه و تعاون استان مازندران با اجرای جهاد دانشگاهی واحد مازندران صورت پذیرفت.

وی افزود: این دوره از کلاس های مشاوره ای با توجه به شیوه نامه های بهداشتی ستاد کرونا در دوم بهمن ماه 99 در چند نوبت برگزار شد.

طالبی هدف از اجرای این طرح را استعداد سنجی و مشاوره جهت بیان مزایای طرح، اهمیت حضور پیشرانان در طرح، امکان راه اندازی کسب و کار مستقل دانست و خاطرنشان کرد: اهمیت مشاغل خانگی، اهمیت اتصال به بازار، اهمیت و نقش پیشران در طرح، ایجاد فروشگاه های مجازی، شناسایی و هدایت متقاضیانی که توانایی و استعداد پیشران شدن را دارند نیز از دیگر اهداف این طرح است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار